![]() |
Afrikaans eten
Heeft iemand misschien informatie over de Afrikaanse keuken. Boeken/internetsites/enz.
|
Ik zou zeggen, zoek op google eens op 'afrikaans eten' ofzo? ;)
|
Bij De Slegte hebben ze een hoop niet te dure kookboeken, vaak zelfs geschreven in andere landen; vast ook wel Afrikaanse.
En in de supermarkt kun je natuurlijk ook kant en klaar dingen kopen die Marrokkaans of Egyptisch zijn :). |
|
Ik heb laatst Afghaans gegeten... was echt heel lekker.
er waren wel 4 soorten rijst volgens mij... witte. gele, oranje en groene rijst. verder nog allemaal andere dingen. maar het smaakt (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
En Afrikaanse koekboeken kopen :) |
ik heb een heel mooi boek over de afrikaanse keuken.... met foto's enzow. Heet volgens mij gewoon 'de afrikaanse keuken' zoek je nog iets uit een specifiek deel van afrika?
|
Ik hoorde laatst dat ze in Zuid Afrika Pinguin eten.
|
Bakbananan zijn héél lekker en gemakkelijk klaar te maken. (y)
|
Mijn verstand qua afrikaans eten gaat niet verder dan de Bobotie van Knorr, dus als je iets lekkers hebt uitgeprobeerd, deel dat recept dan ook met ons please :D
|
http://www.congocookbook.com
En dan vooral Ceebu Djen moet je proberen! Hoewel ik eigenlijk niet van vis hou, was dit erg lekker! |
Zoek maar eens op injerra. Dat is een soort sponsachtige zurige pannekoek, gemaakt van tef. Erg lekker en typisch voor Ethiopie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |