![]() |
probleem met internet explorer
Ik heb sinds gisteravond een heel raar probleem. Ik kon gisteravond niet in mijn e-mail via outlook express, niet op internet via internet explorer en niet op msn. Inmiddels kan ik weer in outlook express en op msn maar ik kan alleen op internet via bijv. msn (als ik dan naar mijn mailbox ga en dan daar een ander adres intyp). Als ik op de snelkoppeling voor internet klik dan gebeurd er niets, ik krijg 1 seconde een zandloper en verder niets, het scherm opent niet. Ik heb al geprobeerd om vanuit verkenner ofzo op te starten maar dat lukt allemaal niet.
Iemand tips om dit op te lossen? |
Ik snap er niks van ;s
Email waarvan? Hotmail? en check je hosts file eens, of daar geen hotmail.com bijstaat.. |
Citaat:
|
Citaat:
Je internet deed het gewoon niet.. Ja, kan gebeuren dat een server bij je ISP het niet doet.. Niks bijzonders aand e hand dus.. |
Citaat:
|
Niks en wachten tot je internet provider het probleem opgelost heeft met hun server.
|
Citaat:
Ik weet verder ook niet echt een oplossing... als je Windows ME of XP hebt dan zou je Systeemherstel (Start > Programma's > Bureau-accesoires > Systeem > Systeemherstel) kunnen proberen te gebruiken om terug te keren naar een herstelpunt waarop Internet Explorer het nog wel deed :) |
Heb je al een virusscan gedaan? Dit soort irritante bugs worden vaak veroorzaakt door virussen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |