|  | 
| 
 het ''hoezitdeforummerdiebovenjouwposteruittopic* (lekker lang :D) zie titel................................ | 
| 
 Bagger.  :p | 
| 
 knap :P en je mag meer beschrijven mensuh :D | 
| 
 een grote bos haar, een snor en voortdurend sigarenrokend? | 
| 
 Citaat: 
 doe ik toch ook altijd :D :p | 
| 
 gaar | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Hiphopkleding, klein, arrogante houding | 
| 
 Slechtzittende Gothic kleding met een touw om zijn nek omdat hij altijd zelfmoord wil plegen. | 
| 
 Citaat: 
 eeuhmz happy death neigt naar alto......... rood haar(geverfd) , groene ogen , klein , alternatief | 
| 
 Machiavelli: Lonsdale-shirtje, spijkerbroek, sportschoenen, donkerblond haar, blauwe ogen | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Of kaal, met zo'n grote snor waarvan de uiteinden in zo'n spiraal achtig iets zijn opgerold, en natuurlijk een grote pijp :rolleyes: | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Wave 'n style: Veel golf (in z'n haar?) en veel stijl. Verder denk ik een mannetje met nette kleren, geen merkkleding oid, onopvallend uiterlijk | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 een kleine neger met zon kapsel waarbij de dreads plat tegen het hoofd naar achter zitten. | 
| 
 Citaat: 
 je kan te ver gaan :nono: | 
| 
 ik zie iemand in een rode tuinbroek met een rood petje en fout haar voor me, het liefst met overdreven snor [edit] Dr. Oetker bedoel ik dus [\edit] | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 mooi oog | 
| 
 In één woord: geil. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Bruine ogen, geilkijkend en 1.82 :cool: | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 super slaperig | 
| 
 als een kind dat graag wil opvallen. zo graag dat ze doet alsof ze zichzelf is, maar tegelijkertijd zoo afhankelijk is van anderen.. edit: dit ging over sortjuh | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 dat dusookniejt... | 
| 
 Verveeld, ongelukkig. | 
| 
 Citaat: 
 mag ik het zeggen !! :D :D :D *klapt heel enthousiast in handjes!* lelijk :o | 
| 
 Gewoontjes | 
| 
 Citaat: 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 ik geef je hierbij geen gelijk, maar ook geen ongelijk ;) (geintje mensen geintje) | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |