![]() |
buikpijn
Hoi,
Ik heb sinds vanochtend een beetje last van mijn buik. Het begon in het midden (een beetje drukkend gevoel), daarnaast heb ik een keer moeten overgeven. In de loop van de middag is het gevoel gelukkig weggegaan, maar als ik nu mijn buik aanraak is hij vrij gevoelig, met name de rechterkant. Als ik loop voel ik een lichte pijn rechts en in het midden. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt :) |
Misschien heb je gewoon iets verkeerds gegeten of heb je een virus of bacterie onder de leden.
Als het niet overgaat zou ik even een afspraak met de doktor maken. Zwanger kun je iig niet zijn want je bent een man... :p |
doktor = dokter :bloos:
|
Ik zou het niet weten, maar het klinkt wel ernstig.
Als het morgen niet over is, zou ik contact opnemen met je huisarts. |
zou je niet gewoon iets fouts gegeten hebben? :)
had ik ook pas, vreselijk misselijk en ook hele erge buikpijn en moest overgeven. :( was na 2 dagen over gelukkig. nergens meer last van gehad :) |
Het was waarschijnlijk gewoon een virus ofzo, inmiddels heb ik er geen last meer van. In ieder geval bedankt voor de reacties.
|
Dit komt zoveel voor, en daar hoef je je ook zeker geen zorgen over te maken.
iets verkeerds gegeten, menstruatiepijn, bacteriele of virale infectie en noem maar op...gwoon ff uitzieken en tis weer over |
Citaat:
|
als je pijn hebt rechts onder in je buik, moet je even langs je huisarts, misschien heb je een blinde darm ontsteking. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D menstruatiepijn
misschien was je zwanger :o ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |