![]() |
Lloret de Mar of Mallorca?!
Hallo,
Ik wil van de zomer 2 weken weggaan met een aantal vrienden naar een jongerenbestemming. Ik heb wel het een en ander al gelezen en daaruit kwamen Lloret en Mallorca eruit als leukste plek, wat ik dan zo gelezen heb. Maar kan iemand mij hier meer over vertellen, iemand met ervaringen die in deze plaatsen zijn geweest?wat de verschillen bijvoorbeeld zijn etc. Alvast bedankt! |
lloret denk meer uitgaanmogelijkheden.....
mallorca lijkt me meer strand en zonnen enzo , iets meer sportief kan je er van maken denk ik ? |
De voormalig USSR?
|
Gij zult niet crossposten, maar ik ga wel mee met het verhaal van solero :)
|
Ben nooit in Mallorca geweest, en hoogstens een uurtje in Lloret, dus kan je helaas niet helpen.
|
St. Moritz.
|
Citaat:
|
ga van de zomer naar mallorca
lloret is iets meer feestbeest achtig |
Mallorca.
|
^Malorca
|
Lammorca.
|
Op gevoel zou ik zeggen Mallorca :cool:
|
Majorkaa.
|
Mallorca. Zeker
|
Cannes
|
Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt? Maar als je beslist om naar Mallorca te gaan ben je sowieso veel meer geld kwijt dan als je naar Lloret gaat..
|
Mallorca :cool:
vergeet niet even door Petra heen te rijden (y) |
Zou eerder Lloret de Mar kiezen, maar das alleen eigen mening...
|
je moet gewoon checken waar de meeste wind staat.... kun je surfen :D :cool:
|
Citaat:
Avondbezigheid is ook belangrijk (y) of je moet een dynamo :D en een lamp op je surfplank zetten (y) |
Citaat:
Mierenneuker :o Ik geloof dat ik toen ik een jaar of 4 was, een paar uur op Mallorca ben geweest, dus ik weet er niet veel over. Maar Mallorca líjkt me wel leuker als Lloret de Mar. |
Citaat:
mierenneuker :o |
Citaat:
|
ha jij wilt
1) zuipen 2) neuken 3) patat van ad eten 4) een combinatie van 1-3 :D |
Allemaal een pot nat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch? |
mallorca, zekerweten!!
lloret is net iets te wanhopig.. |
Citaat:
|
Ik zou voor Mallorco kiezen.
|
Lekker met alle Nederlanders in een overvolle disco rondhangen om daarna de hele morgen te lopen kotsen, nee bedankt....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |