![]() |
Het grote: Dit-boek-moet-je-lezen-topic
Wat is nou 'n echte aanrader? een echt boek niet zo'n kut ding of iets commericeels dat iedereen leest omdat 'r film van gemaakt is/word of gaat komen.
Dus even geen Star Wars en Lord of the rings maar 's wat anders |
Ik vind 'De wereld van Sofie' helemaal het einde!
echt super!! |
Hersenschimmen
|
het uur nul - dirk bracke, als je eens realiteit bij jongeren wilt lezen en meisje, 15, mooi maar maf - sue limb is erg grappig, over het leven van een idd, 15jarig meisje uit engeland op haar middelbare school, grappig boek.
|
The Lord of the Rings
Schaduw |
Voornamelijk Star Wars en Lord Of The Rings, eigenlijk. :)
Nee, ik denk dat ik gelukkiger zou zijn als er meer mensen rondliepen die De Gebroeders Karamazow van Dostojevski gelezen hadden en goed vonden. LUH-3417 |
LotR natuurlijk. Jammer dat het nu zo vreselijk commercieel is, maar dat hoort erbij. Blijft een geweldig boek. Dan de Silmarillion maar, maar weinigen die dat lezen.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=726462 Maar er is al een niet heel erg oud topic met dit onderwerp. Deze gaat dus dicht. Sorry, kon het niet laten om ook even gewoon te reageren. :bloos: |
(openbreek)
Ha, hij kwam me al bekend voor. Ik zal beter op moeten letten. LUH-3417 (dichtbreek) |
Je hoeft hem niet open te breken om te kunnen reageren hoor. :p Voordeel van fb zijn :)
En hierop letten leer je vanzelf, als hij je bekent voor komt op zoeken. :) |
Wow. Ik kan gewoon nog reageren. Wat een uitvinding!
LUH-3417 - Ik leer elke dag. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |