![]() |
Max aantal PM's
Is het niet handig om de maximale hoeveelheid pm's voor forumbazen en plusjes wat hoger te leggen als die voor leden. Het komt regelmatig voor dat die van deze groepen vol zit en natuurlijk net als jij wat wilt sturen en ze zelf niet online zijn.
|
Dan zitten de forumbaaspriveberichteninboxen over een week wéér vol, met 500. :p
Heb ik ook. Toen de max 100 was had ik er altijd 98 of 99 ofzo, nu heb ik er 249... Nooit minder dan 240, eigenlijk. Dus, als we zo bezig gaan als jij voorstelt, blijven de inboxen groter worden tot ze op 1000 pm's staan (en Jon's servertjes gek worden). |
Citaat:
Ik heb tijdens de 14 maanden dat ik onder deze nick hier post in totaal misschien 20 PMs ontvangen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het trouwens niet erg hoor. Lekker rustig :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
@FA: je bent ook lekker recalcitrant, dan ontvang je ook veel PM natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah ik gooi eigenlijk nooit alles helemaal leeg, ik heb altijd van oh dit kan ik beter nog even laten staan.. discussies met leden, vragen over en dergelijke laat ik wel een tijdje staan dat ik terug kan kijken waar het over ging en ach ja ik zit weleens vol ja.. maar ik heb ook mail ofzo.
|
Als het heel dringend is, kun je het net zo goed op M&M posten,
(dan kan een andere fb van dat forum of een plusser ook wel ingrijpen, meestal), en anders kan het altijd nog over mail ed? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb van jou bij elkaar nog niet eens 100 pms gehad. :p (En voordat ik je op ideeën breng: dat wilde ik graag zo houden. ;) :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit idee wordt bij deze van tafel geveegd. De topic eindigt in gechat en daarom een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |