![]() |
Nerd noemt z'n zoontje versie 2.0
Engineering geek names son version 2.0
Sunday, February 1, 2004 Posted: 2215 GMT ( 6:15 AM HKT) ---------------------------------------------------------------------- HOLLAND, Michigan (AP) -- Tacking Jr. or II onto a boy's name is too common, a new father decided, so the self-described engineering geek took a software approach to naming his newborn son. Jon Blake Cusack talked his wife, Jamie, into naming their son Jon Blake Cusack 2.0. Version 2.0 was born Tuesday at Holland Community Hospital, and the proud parents took him home Friday. "I wanted to find something different to name him besides Jon Blake," Cusack, who is self-employed with Westshore Design and Cusack Music, told The Holland Sentinel. He said he had the idea for a few months, and spent the better part of that time persuading his wife to go along. Jamie Cusack said she didn't concede until the week before the birth. She said she had "picked out the theme of the baby's room and done other things. I decided to let Jon have this." After 2.0's birth, the Cusacks sent out an electronic birth announcement. "I wrote in the birth announcement e-mail stuff, like there's a lot of features from version 1.0 with additional features from Jamie," Jon Cusack said. [CNN] |
Als je je kind zo noemt, dan heb je echt een kronkel in je hoofd (n)
|
sukkal
|
niet stommer dan "Junior" imo, dustja :o
|
Ik noem me zoontje Jari. :)
|
Hoe haal je t in je hoofd jah :confused:
Maar je kan er alles over zeggen maar: het is wel een orginele naam |
Ook klote voor dat kind. (n)
|
Origineel, al zal dat kind later geen (sociaal) leven meer hebben.
|
Citaat:
|
Remqo 2.0
nee, dat staat niet :o |
Als dat kind later ooit een cosmetische operatie ondergaat, kan hij zichzelf Jon Blake Cusack 2.1 noemen. :cool: (y)
|
Alsof je over een Robot praat (y) :D
|
mensen zijn producten, hij ook
Indianen hebben ook belachelijke namen als je het vertaald :rolleyes: |
Citaat:
|
*heeft inspi voor een nickchange :p *
|
nouja
Beter dan Bill :o . Van ja hoe heet je? Ja kheet Bill. Serieus dan ga ik echt stuk :D |
super gaaf :D
waaromn niet? |
:cool:
|
Citaat:
Anyway, hij kan zichzelf gewoon Jon noemen. |
Citaat:
offe Dik Ik ben Dik :D |
Citaat:
Helemaal leuk als ie zich in een Engelstalig land voorstelt. ''Hi, my name is Dik.'' In dezelfde categorie: Cock. ''Hi, I'm Cock.'' |
Citaat:
offe Als iemand Seymour heet en van zijn achternaamd Butts Seymour butts :cool: :D |
Citaat:
In de VS zijn er ook mensen die Kip heten. |
over slechte humor gesproken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
I am Kip :D whahahah :cool: :D |
Citaat:
|
:d
|
whahahahaha :D
|
Citaat:
Hi, I'm Mucahid :cool: :D |
Citaat:
|
Mjah, beetje vreemde vent. :o
|
Zal je zien dat dat arme schaap een hekel heeft aan cumputers en alles wat ermee te maken heeft... Dan zit je wel mooi met je naam... :D
|
Citaat:
|
En dat mag zomaar van de burgerlijke stand :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel een bestaand woord ja, maar je mag bij mijn weten geen getal in je naam hebben.
Maar aan de andere kan ken ik ook iemand die heet 18 als achternaam, maar ja dat schrijf je weer als achtien en dan mag t weer wel :confused: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Te belachelijk voor woorden :rolleyes: :D
|
Arm kind.... waarom denken sommige ouders daar niet bij na :confused:
|
arm kind? want?
geen enkel kind is blij met z'n naam (uitzonderingen daargelaten), maar het is vrij dom om nu te gaan zitten geiten hoe zielig het wel niet is voor dat kind dat ie bwvs Jan de Vries 2.0 heet. Dat bepaalt dat kind zelf wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook niet echt blij met mijn naam naja, dan ben ik ook maar zielig. :( |
tsja, gewoon zielig voor dat kind zoals de persoon hierboven met al zegt.
|
In Noorwegen hebben ze ook een leuke naam:
Bendik :D ontopic: best zielig voor dat kind. |
Citaat:
klinkt juist koel ja! ;) |
:cool: Dan is er gewoon een gelijknamig Garbage album (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |