Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Zou jij een kledingstuk dragen dat...... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=73878)

Feestbeest nummer 1 30-04-2002 02:37

Zou jij een kledingstuk dragen dat......

.....onwijs vervelend zit, maar geweldig staat? Dus bijvoorbeeld een paar schoenen kopen waar je al maanden op hebt lopen azen, die ook nog eens geweldig staan, maar die, helaas, helaas, een maat te klein zijn. Of een broek die mooi staat maar in je kruis 'trekt' :D :p en dus verschrikkelijk gaat schuren......:eek:

Paranoide 30-04-2002 04:49

nee. maar daar komt bij dat ik zo'n kledingstuk nooit zou kopen..

[offtopic] wauw, eerste reply :)

BleuQueen 30-04-2002 07:26

dan zou ik zo'n kledingstuk niet kopen

bubbeltjes 30-04-2002 08:46

:eek: Hier wilde ik serieus net een topic over openen!!
Vaag...

Anyway, ik heb dat dus bij een paar kledingstukken. Ik vond ze zo ontzettend mooi maar eigenlijk zitten ze niet echt super. Het ziet er wel gaaf uit maar ik moet er bijv. erg aan wennen. De laatste tijd draag ik vooral wat makkelijk zit. 'S ochtends heb ik geen fut om er echt iets leuks van te maken.

spacegirl 30-04-2002 09:11

nee
als het leuk is en me niet lekker zit dan doe ik het niet eens aan.

F0RuM-PuNK 30-04-2002 09:38

kep wel 2 broeken die niet zo lekker zitten trek ik wel aan...
ja :S wie mooi wil zijn....

PiNoW 30-04-2002 09:52

neuh, kheb eigelijk aleen mar kleertjes die ik lekker vind zitten..
owjah, kheb wel 1 broek die niet zo heel erg lekker zit maar die ik wel aandoe, maar die doek niet aan omdatie zo geweldig mooi is ofzow
[wazig]

de 30-04-2002 10:05

nee,

het merendeel van de kleding die ik koop is standaard confectie, die waarschijnlijk ergens anders nog wel in de goede maat te verkrijgen is

Roos 30-04-2002 10:57

Citaat:

bubbeltjes schreef:
:eek: Hier wilde ik serieus net een topic over openen!!
Vaag...

Ik dus ook :eek:!
Citaat:

Anyway, ik heb dat dus bij een paar kledingstukken. Ik vond ze zo ontzettend mooi maar eigenlijk zitten ze niet echt super. Het ziet er wel gaaf uit maar ik moet er bijv. erg aan wennen. De laatste tijd draag ik vooral wat makkelijk zit. 'S ochtends heb ik geen fut om er echt iets leuks van te maken.
Dat heb ik dus ook (goh, wat zijn we origineel vandaag).
Sommige kledingstukkken/schoenen vind ik heel gaaf, maar zitten iets minder lekker. Soms koop ik het dan wel, soms niet.

Secreet 30-04-2002 14:52

Mjah...heb ene paar schoenen die ongelooflijk knellen maar wel onwijs leuk zijn:)

Dromer 30-04-2002 15:14

Ik koop echt niet iets wat niet lekker zit... Dan word ik er helemaal gek van als ik het aanheb...
Soms baal ik er dan wel van, maar ik weet gewoon dat ik spijt krijg als ik veel geld heb uitgegeven en ik doe het niet aan...

BleuQueen 30-04-2002 16:04

Citaat:

Dromer schreef:
Ik koop echt niet iets wat niet lekker zit... Dan word ik er helemaal gek van als ik het aanheb...
Soms baal ik er dan wel van, maar ik weet gewoon dat ik spijt krijg als ik veel geld heb uitgegeven en ik doe het niet aan...

ja als ik zo iets koop zou ik het ook nooit aandoen

nina* 30-04-2002 16:07

als het dus egt niet lekker zit en pijn doet zou ik het nooit kopen maar als het bijvoorbeeld alleen niet handig is voor op de fiets maar ik vind het heel leuk dan koop ik het wel weer maar het moet wel lekker zitten

Paulaah 30-04-2002 16:07

mjaaaa. 1 truitje vin ik echt zo leuk.. maar hij zit een beetje strak :)
hij ziet er niet strak uit als ik hem aanheb.. maar bij me oksels zittie niet echt lekker.. maja.. ach :)
kheb hem ook niet vaak aan.. maar hijs wel leuk :D

Loesje 30-04-2002 16:11

Ik denk het niet, want iets wat niet lekker zit draag ik toch niet of minder. Dus kan ik het net zo goed niet komen. Heb trouwens wel een schoenen gekocht die net iets te klein waren, maar ze waren niet duur en ik merkte pas thuis dat ze iets te klein waren. Heb ze gewoon beetje uitgelopen en nu zitten ze ontzettend lekker. Maar anders als kleding niet lekker zit, laat ik het gewoon hangen.

acid-star 30-04-2002 16:45

Ja, Doe ik zelfs ook wel eens...

Ninnoc 30-04-2002 17:01

nee, een kledingstuk moet en mooi zijn en goed zitten, als een van die elementen er niet is gaat het niet door

als schoenen te er alleen nog een maat te groot zijn trouwens wel, zit lekker, beetje lucht bij de voeten, bijna al mijn schoenen zijn te groot

Roosa 30-04-2002 18:06

Nee eigenlijk niet.., soms moet ik schoenen wel even inlopen voor ze echt lekker zitten, zoals mn dr martens.. maar dat telt niet..
Verder doe ik alleen kleren aan als ze lekker zitten.. anders voel ik me er niet lekker in.. al zijn ze mooi

PCRodent 30-04-2002 18:26

Ik draag alleen maar kleren die lekker zitten dus NEE.

snoopy 30-04-2002 20:13

nee , dat doe ik echt niet. Dan voel ik me de hele dag ongemakkelijk! Vroeger deed ik het wel 's, maar nu eigenlijk nooit meer...

Dy|_uCK 01-05-2002 10:19

ik heb een broek die niet zo chill zit, maar ik vind em wel k0ol :D

de wijze jodokus 01-05-2002 10:37

mischien voor een speciale gelegenheid (als ik er extra leuk uit wil zien voor mun dinnetjuh ofozw :D:p)

Li 01-05-2002 10:55

ja, maar dat zijn echt maar een of twee kledingstukken

nare man 01-05-2002 10:58

Als het echt ondraagbaar zit, koop ik het überhaupt niet, maar als het een 'beetje' vervelend zit dan zou ik het wel dragen denk ik, wel als het er ontzettend gaaf uitziet.

Roxy 01-05-2002 11:36

Neej ik heb weleens zowiets gedaan, ik heb een keer een hele vage broek gekocht die bovensuperstrak zat en dan vanaf de knieen mega wijd werd maar die heb ik maar 3x aangedaan ofzow, steeds met dezelfde trui zodat ie net over de heupen viel en het nog een beetje stond... ik erger me er dan aan dat ie zo strak zit en ik kan mezelf dr oowk nie mooi in vinden... Neej zow iets zouk alleen super impulsief doen en dan komt het in de kast te hangen en komt het er nooit meer uit.... (ik zal die broek nog eens proberen voor de gein kijken of het nou wel gaat)

Saraï_h 01-05-2002 13:20

why should i

freakjuh 01-05-2002 13:30

Ik draag et wel als het maar een beetje irri zit, maar als het echt verschrikkelijk zit niet

^Marije^ 01-05-2002 15:27

Absoluut niet! Op den duur word ik daar helemaal kriegel van :eek: 1e priotiteit: het moet lekker zitten, anders doe ik het niet aan

Mortischa 01-05-2002 15:55

jah vooral met schoenen ("ze lopen nog uit hoor!" ... :mad: )..

kaleidoscope 01-05-2002 16:22

Citaat:

de wijze jodokus schreef:
mischien voor een speciale gelegenheid (als ik er extra leuk uit wil zien voor mun dinnetjuh ofozw :D:p)
*denkt trug aan gister*
*ziet een jaap-smile van oor tot oor*

:D:D:D:D

the reflecting god* 01-05-2002 16:23

ik heb wel een aantal kledingstukken die erg vervelen zitten maar wel leuk staan en die trek ik dan ook af en toe aan ....

Black Sugar 01-05-2002 17:07

Ik heb wel eens van die kniekous panty's gekocht, maar die dingen moest ik steeds optrekken, maar ik vond dat het gewoon bij mijn outfit hoorde dus ben ik de halve avond bezig geweest met kousen optrekken. Er zit zo'm mooi kantrandje aan. (webje met spinnetjes)

Eva* 01-05-2002 23:53

Ik zou nooit een kledingstuk kopen dat verrot zit.
'k Heb wel een poos met een broek gelopen die ik erg leuk vond, maar waar ik zo erg uitgegroeid was dat ik de hele dag met buikpijn rondliep. :o

maar 02-05-2002 01:10

Citaat:

nare man schreef:
Als het echt ondraagbaar zit, koop ik het überhaupt niet, maar als het een 'beetje' vervelend zit dan zou ik het wel dragen denk ik, wel als het er ontzettend gaaf uitziet.
Vind ik ook..

marlies 02-05-2002 10:08

Nee dan ga ik toch naar iets wat iets minder leuk is..Comfort staat bij mij voorop :)

'I'he Prophet 02-05-2002 10:14

Function over fashion, dus nee :).

ZHAzha 02-05-2002 10:16

Citaat:

Feestbeest nummer 1 schreef:
.....onwijs vervelend zit, maar geweldig staat? Dus bijvoorbeeld een paar schoenen kopen waar je al maanden op hebt lopen azen, die ook nog eens geweldig staan, maar die, helaas, helaas, een maat te klein zijn. Of een broek die mooi staat maar in je kruis 'trekt' :D :p en dus verschrikkelijk gaat schuren......:eek:
JA:D

vixen 02-05-2002 10:35

hell, ja ik wel, ik heb zo'n corset achtig iets en dat gaat na een halve dag al onwijs pijn doen omdat het über strak zit maar het is wel heeeeew gaaf (al zeg ik et zelf)

De Ideale Schoonzoon 02-05-2002 14:45

ik moet echt wel wat hebben dat én mooi staat, én lekker zit, anders hoef ik het dus echt nie..

Piccola 02-05-2002 18:31

Nee, ga niet iets aantrekken wat helemaal niet lekker zit!

eztah 03-05-2002 21:19

Ik moet me kunnen uitleven in mijn kleding, erin kunnen wonen, en dat gaat niet als het lekker zit...
Comfortabel boven schoonheid :p

GSUSINDUSTRY 04-05-2002 00:45

Als ik eerlijk ben heb ik vaak zulke aankopen gedaan. Maar goed je laat ze op een gegeven moment ook vaker in je kast liggen.Gelukkig heb ik sinds een tijdje geleerd hoe ik me goed in kan houden :D

Even een voorbeeld laatst was ik dus helemaal weg van al die heupbroeken (die echt heel laag zitten dus). Nou een hele mooie spijkerbroek gezien. Helemaal verliefd alleen hadden ze m 'n maat niet. Maatje kleiner dan maar.....(tip: als je spijkerbroeken koopt hou er rekening mee dat na het wassen het vaak nog strakker zit:P) Ik heb het toen heeel erg gevoeld...

Jammer dat ik dat gewoon niet eerder had kunnen bedenken

(ik wist het ook wel maar liefde voor een spijkerbroek maakt blind :()

shanli 05-05-2002 18:19

ik heb (denk k )maar 1 kledingstuk die ik heeeeeel mooi vindt,maar je krijgt het heel moeilijk aan en uit :( maar daarvoor laat ik het niet.

shanli 05-05-2002 18:20

Citaat:

GSUSINDUSTRY schreef:
Als ik eerlijk ben heb ik vaak zulke aankopen gedaan. Maar goed je laat ze op een gegeven moment ook vaker in je kast liggen.Gelukkig heb ik sinds een tijdje geleerd hoe ik me goed in kan houden :D

tell me!!!!!!!

humandoll 06-05-2002 07:30

ik zou dat absoluut niet doen, een kleding stuk dragen dat niet lekker zit:confused:
het moet er goed uitzien+lekker zitten

Lievelotje 06-05-2002 15:45

meestal niet, want dan krijg ik na verloop van tijd toch de neiging om het uit te trekken, wat meestal niet erg toepasselijk is. heb helaas wel een aantal dingen in de kast hangen die daarom dus nooit gedragen worden (ruil wel eens met vriendinnen die het dan beter passen of zo, maar meestal is het gewoon een kutpasvorm)

PardonMe 06-05-2002 15:52

nee dan zou ik het niet kopen.
Dan heb je er eigenlijk helemaal geen plezier van als je het aan hebt..
Dan staat het wel leuk, maar het zit allemaal voor geen meter en voel je je alsnog heel ongemakkelijk..
Dan zou ik gewoon iets anders zoeken wat ook leuk staat en wat wel goed zit..

mjah als je geld over hebt ofzo maakt het ook nie echt uit misschien..

Luca 06-05-2002 15:55

Nee, bij mij gaat comfort dan best wel boven de allure van het kledingstuk.

miep 09-05-2002 06:31

Doe ik wel eens ja.....
Zulk soort kleding stukken koop ik wel eens ja :o
Maar alleen als het niet te duur is.

Built to last 09-05-2002 09:00

ik koop altijd of schoenen die na 2 weken krimpen, niet meer lekker lopen, of stukken groter worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.