![]() |
Voor welke voetbalclub ben jij
Voor welke voetbalcub ben jij?
|
Misschien is het handig om Nederland en Buitenland te scheiden... anyway, mijn cluppie is Feyenoord. :)
|
Rbc :)
|
Ik denk inderdaad eerder dat er hier mensen zijn die voor Groningen of Vitesse zijn dan voor Lazio Roma of Olympique Lyon.
(Lazio = Kut) |
Citaat:
|
Citaat:
|
MVV, die staat er uiteraard niet bij...
|
Dan maar Liverpool he.
|
Feyenoord, dé club in Nederland :)
ik had trouwens ook de optie 'anders' toegevoegd, omdat er ook fans op het forum zijn van az, groningen, rbc, mvv en vitesse, maar dat maakt niet zo heel veel uit. |
Citaat:
Omdat de optie AZ ontbreekt doe ik het maar zo: AZ :D |
hoe kun je nou voor meerdere clubs tegelijk zijn? :confused:
ik bedoel jke hart ligt toch bij één club? en dat is natuurlijk NAC :cool: :p tuurlijk ik vind het we leuk als bijv. FC Barca wint, omdat Henk ten Cate daar nou trainer is, en ik had het leuk gevonden voor Bobson als hij veel zou spelen en scoren bij Espanyol, maar meer dan een beetje leuk vinden is het niet hoor. |
Citaat:
FC Groningen is voor mij echt de enige club die een plekje heeft in mijn hart. Daarnaast heb ik sympatie voor Werder Bremen(Duitsland) en Beerschot(België) maar als ze tegen FC Groningen zouden spelen is er maar 1club die ik de winst gun en dat is FCG. |
Ajax
|
Werder Bremen staat trouwens nummer 1 in de competitie en niet in de poll, logica???
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gezeik van je begint me de keel uit te komen namelijk. |
zeuropmerking: het is Paris Saint Germain :p
Ik heb Borussia aangekruist, terwijl mijn voorkeur toch meer naar PSG uitgaat, d'oh :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Poll is te beperkt......
|
Feyenoord uiteraard.
|
Citaat:
Hij bedoelt dat ze NIET in deze poll staan, maar ze staan wel bovenaan in de competitie :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: Jan van Deinsen is gister opgestapt als trainer. Rob delahay en Hans Visser nemen het over terwijl er wordt gezocht naar een nieuwe trainer. (n) |
Citaat:
Hans Visser :cool: (y) Kan hij geen trainer blijven? |
Citaat:
maar die reactie sloeg ook nergens op :) |
FC Groningen is en blijft gewoon dé club.
Het is gewoon jammer dat er nog diere.. eeh.. mensen fan zijn van Ajax ofzo... |
Wat is trouwens het nut van deze poll.
We wonen in Nederland ik denk dat als je een poll maakt met alleen Nederlandse club er veel meer op gestemt wordt. |
Nac natuurlijk, maar als tweede club zeker Celtic vanwege het publiek,uitstraling en Glasgow.
|
Hier toch Liverpool (y) :cool:
|
Citaat:
|
AZ (y)
en FC Henk Vos :cool: |
eigluk voor Benfica, maar dan maar manchester united
|
AJAX! :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat maakt iemand een fan van een andere buitenlandse club.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm oke :p Ik ken Benfica niet dus ik weet het ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Ajax gestemd. (y)
Maar op de 2e plaats komt Manchester United. :cool: (y) |
Ajax! :d
|
Mijn Favoriete club in het buitenland is trouwens Manchester City dat komt met name door Bosvelt,maar ook door een aantal leuke voetballers die er in lopen zoals Mc Manaman en Anelka.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwah, laat Robbie het seizoen gewoon afmaken. We zoeken meer naar een trainer die voor volgend seizoen tegelijk technisch directeur is. Daar op moeten we ons richten, niet een trainer voor deze laatste 4 maanden... wel jammer dat Jantje is opgestapt :( Ontopic, ontopic :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |