![]() |
Hopeloos verliefd...
Hopeloos verliefd…
Iedere seconde die ik niet voor iets anders gebruik, Besteed ik aan jou… Iedere keer als met mijn ogen knipper, In dat ene zwarte moment, Zie ik jou staan… Iedere keer als ik je naam nog maar hoor, Krijg ik dat kriebelend gevoel in mijn buik… Het klinkt misschien alsof ik hopeloos ben, En dat ben ik ook… Hopeloos verliefd op jou Hopeloos verliefd… Iedere seconde die ik niet voor iets anders gebruik, Besteed ik aan jou… Iedere keer als met mijn ogen knipper, In dat ene zwarte moment, Zie ik jou staan… Iedere keer als ik je naam nog maar hoor, Krijg ik dat kriebelend gevoel in mijn buik… Je zegt vaker dat ik niet zo hopeloos moet doen, Maar dat ben ik wel… Hopeloos verliefd op jou Het verschilt eigenlijk maar 2 regeltjes... reacties graag? welke vinden jullie het beste? en wat kan er misschien beter? Alvast bedankt. :) |
De eerste(y)
Die loopt iets beter, die laatste regeltjes, en het voegt iets grappigs toe:o Ik vind het wel een mooi en herkenbaar gedicht, maar de regels zijn nogal van ongelijke lengte en daardoor heb ik nogal moeite met het soepel lezen ervan. Maar dat kan ook aan mij liggen:o |
Tja...mij doet t niet zoveel. Wel lief geschreven, maar niet echt mooi of prachtig om te lezen vind ik. Dat je steeds ... doet irriteerde me een beetje omdat t geheel zo 1 lange zin gaat lijken.
T is meer een tekst voor een liedje denk ik! daarvoor issie wel mooi en geschikt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |