![]() |
[foto] Verlangen naar de heuvels
Deze oude turkse man vertelde me in Istanbul (op vakantie) terwijl ik zijn winkel(tje) bezocht en thee met hem dronk, over hoe hij verlangde om terug te keren naar zijn geboortestreek Capadocië, de blik in zijn ogen was zo verlangend dat ik het portret wat ik op dat moment maakte bij het capadocische landschap heb gevoegd, om zo zijn droom weer te geven.
De man is licht "vervaagd" om zo het er-niet-zijn weer te geven ("waarom moet jij nou altijd moeilijk doen"). Reacties graag:D! http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/16590.jpg |
Msja, hij's een beetje slordig uitgeknipt vind ik. En dat transparante vind ik zelf niet zo erg tof, maar jij wellicht wel. Wel een gave ouwe dude btw. (y)
|
mooi hoe die man in beeld is gebracht. Ik vind dat doorzichtige jammer omdat het anders een echte foto had kunnen lijken.
Ik houd niet zo van dat bewerkte gedoe enzo |
slordig uitgeknipt, had het beter niet doorzichtig kunnen maken, foto zal leuker zijn als het lijkt dat je de man met die achtergrond heb gefotografeerd
|
ja, de foto had ik inderdaad wel wat beter mogen uitknippen, ik kan evt. wel de versie zonder het transparante posten, het ziet er natuurlijker uit, hoewel de foto er wel meteen veel drukker door wordt.
|
zonde! die foto van die man ziet er zo mooi uit, en ik denk niet dat het mooi is met die achtergrond, heel ander licht, bij die achtergrond is het al schemer, en bij die man duidelijk niet, en je had hem denk ik beter in ze normale kunnen laten
|
Citaat:
ja dan had je nog een mooie uitspraak met wolkjes in de lucht kunnen editten :D :D Zoiets als: remember the mountains :D |
heel slecht gephotoshopt
|
Wil je alleen de foto van de man hier neerzetten? Ik denk dat het portret op zich ook heel mooi uitkomt......
|
Die man staat er wel goed op, vooral nadat ik het verhaaltje had gelezen :)
|
jaah foto van de man apart zegmaar? of heb je die origineel wel met dit landschap gefotografeerd?
|
alles is al gezegd, van het knippen en transparantie enzo..
en verder vind ik het een koel beeld :) |
prachtig! alleen is het transparante niet zo goed geslaagd want nu lijkt het net een print op zijn jasje/shirt
|
Citaat:
|
hij zeurt niet
het is gewoon slecht gefotoshopt . |
wat is er nou zo slecht aan?
het enige is dat het niet zo mooi geknipt is.. voor de rest is het wat doorzichtigheid, daar kan je niks fout aan doen, dus het is niet echt slecht gephotoshopt.. vind ik dan he ;) |
haha
de enige 2 simpele handelingen die hij heeft verricht is dat knippen en die doorzichtigheid en als ie die 2 simpele dingen niet eens goed geshopt krijgt is het slecht geshopt vind ik dan he ;) |
maar de doorzichtigheid is toch niet slecht ofzo? misschien was het wel gewoon z'n bedoeling zo :p
|
mja, doorzichtige heeft hij met opzet gedaan, maar hij had iig beter niet het hendeltje kunnen verschuiven nee:)
|
Ik zou de foto van de man gewoon origineel laten, zonder enige bewerking. Een ander landschap is m.i. helemaal niet nodig en dat transparante ook niet.
De gezichtsuitdrukking van de man straalt van zichzelf al verlangen naar zijn geboortestreek uit. |
post de orginele foto van die man eens?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |