![]() |
ragga ~ rascistisch??
Ja dus.
Volgens een vriendin van mij, maar ze heeft het me nog niet bewezen. Misschien kan iemand van jullie het me bewijzen? |
ragga haha dat is toch dat supersnelle gerap op jungle ofzo.
|
|
Wat zou daar racistisch aan zijn? Die gerecyclede samples zijn nauwelijks verstaanbaar.
|
Ragga Twins (y)
Ragga is ook beledigend voor homo's en vrouwen. |
shaggy haat negers heb ik gehoord
|
RRRRRRRRRRRRRRRRRAGGA
dat is dope ouwe |
Citaat:
|
Citaat:
|
veel rastafari's zijn wel anti westers en als je hun teksten leest dan zie je inderdaad ook dat ze negatief naar de blanken kijken...maar ja ik ben niet in de wereld van onderdrukking en kolonie opgegroeit dus ik kan niet zeggen dat ik ze ongelijk moet geven
Rat |
weet je wat rascistisch is, Rotterdam terror corps :nono:
das zo verkeerd |
Citaat:
|
Hoorde ik op een Duitse radiozender ooit- reggae was heel populair bij een groep skinheads in Engeland, vanwege het gevoel "wij tegen het soepie" dat ook in veel rastafari-muziek zit. Misschien is daardoor weer een connectie met racisme te leggen ofzo?
|
Citaat:
|
Wat zijn skinheads dan? Hebben die geen filosofie o.i.d., zijn die niet bezig een sociaal-maatschappelijk statement te maken met hun kale hoofd? Of hoort die vraag hier niet thuis?
|
Citaat:
Ze begonnen simpele muziek te maken over het leven als arbeider, met goedkope/tweedehands spullen. Dit werd garage genoemd, en later begon het richting punk/hardcore te komen. En ze hebben de regea/ska geaccepteerd, omdat ze down met de message waren. maar dit is offtopic. Zoek anders even op google, of met de zoekfunctie. |
|
Citaat:
Hoe dan ook, simpele zielenmuziek. |
Ik dacht altijd dat er ook een neger bij rotterdam terrorcorps zat, tenminste ik meen es zoiets op een plaatje gezien te hebben
|
ja das de MC
|
Vett!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
D'r zitten een blanke en een neger op en bankje in het park. De neger zucht heel diep en zegt "ik haat mezelf". Zegt die blanke: "rascist!"
:| |
Citaat:
in de tijd dat ik t nog luisterde (jaar of 6 geleden) maakten ze gewoon (goeie) hardcore of ze moeten nu veranderd zijn |
Citaat:
Als je kijkt op kazza die je dat RTC en neophyte dat nummer zogenaamd hebben gemaakt. Maar ja de mc van RTC is een neger en Neophyte zijn tegen rascisme. Verder waarvoor denk je dat RTC racisten zouden zijn als ze samen op een feestje waren van Noepyte, met De dj paul,gizmo,King mathew,dat zijn allemaal allochtonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn opa is ook kaal
|
Nu ff ontopic aub? :(
of beter: OOK NOG ontopic, want ik vind bepaalde discussies hierzo wel nog interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig ontstaat er een broederschap tussen Germanen en o.a. het Slavische volk (die in het derde rijk gedeeltelijk vervolgd werden, dit was o.a. te wijten aan het grote aantal Joden dat in Polen verkeerde) omdat Arianisme een veel breder iets is dan alleen Germaans, Slavisch of de andere bekende volkeren. Je hebt bijv. ook de Perzen en Hellenen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |