![]() |
One PS MCD Release : 14 feb @ de Box, Boxmeer (NB)
http://sideshow.www2.nl/photo/photo....4feb-oneps.jpg
Line Up: ONE PS | releasing Innocent Until Proven Guilty MCD BROKEN CIRCLE | HARDCORE (http://www.brokencircle.tk) HEARFELT | HARDCORE (http://www.heartfelt.tk) STAB BACK | METALCORE (http://www.stabback.com) Meer info @ One PS website : http://www.oneps.nl JC DE BOX BOXMEER (NB) 20.00 / 20.30 € 3,50 |
:D hehe
misschien dat ik kom |
heartfelt uit duitsland???
|
HUH? Ow, ik heb die info niet getypt, gewoon gecopierd :)
D'r zou eerst een Duitse band komen, daar valt Heartfelt voor in.. Mijn fout :) |
kut, wat was er 14 feb. nog meer?
anders denk ik dat ik wel ga |
Citaat:
|
Citaat:
ah p00py <3 |
Niks dus :)
|
14 feb ben ik hopelijk in de lintfabriek. Dead Stop, Rise and Fall, Reproach, Justice, The Shards en meer. Zotte sfeer! :D
|
stabback.com doet het niet
|
server is down. hoop dat ie vandaag weer online komt. zooi is het.
|
oww dat is wel leuk :D
dumdiedum even kijken of ik vervoer kan regelen ofzo :) thuiszitten op valentijnsdag is stom :p |
Citaat:
|
hej dat zou wel bruut zijn als jij ook kwam, dan doen we een Stab
Citaat:
Zou wel vet zijn als jij ook kwam, dan doen we een Stab Back forum revival :p :p |
haha kzal eens kijken of ik kan :p
ik moet stabback iig een keer live gezien hebben |
dan is m'n ma jarig en geeft ze een feestje
dus ik ga waarschijnlijk wel. |
Hahaha Pim, jullie zijn fucked, ik doe jullie monitors! Hahahahahahahahahahahahahahahaha....
Nee hoor, ik zal m'n best doen! |
Citaat:
|
hee pim gezellig dat ik je hier ook zie !
ik kan niet wachten totdat ik je weer irl zie. lekker ding :) |
get in line tuup. dat je een indo bent betekent niet dat je mag voordringen.
Maar goed, ik heb zin in die show ! |
Black Friday '29 (d)
Icepick Downslide. Ook de 14e maar dan in de Bunker in Gemert. Je betaald wel iets meer maar dan heb je ook wat namelijk veel lompere shit! entree: €5,00 |
Die bands zijn niet lomper, misschien wel vetter :)
Als deze show niet geweest was had ik op zekers in de Bunker gezeten. Vette bands. Maar open je eigen topic voor dat soort dingen :) |
Citaat:
|
weekend-geen weekend ov- kan niet.
ik wil overigens wel. Leuk valentijnsconcertje. of wat dan ook. Stab Back is trouwens wel een ongelooflijk kutte naam. |
hehe pimmetje
als footprint gaat dan ga ik ook |
86dagreed. Thanx voor het compliment. Vind jouw naam ook mooi, je site zelfs nog mooier :)
AM, dan komen jullie waarschijnlijk niet :) |
Citaat:
mijn naam heeft meer diepgang dan jouw band ooit zal hebben. als ik kom neem ik een plakje kaas voor je mee. |
Citaat:
Vage zooi zeg, gaat nergens over. |
Citaat:
|
Citaat:
alleen vind ik de naam van de band kut. |
Ok, whatever. D'r spelen nog 3 bands met geweldige namen.
|
Hehe, ha Pim :)
Ik moet Stabback trouwens ook nog steeds es zien dus voor mij geldt hetzelfde als Footprint/AM |
hehe en ik ook, een heuse stab back forum-revival :cool:
|
Citaat:
|
uhm ja linda :p
maar ik zat er eerst onder de naam skategirl :rolleyes: :o maar ga je naar die show in de Box? Ff Pimmetje supporten :D |
Owja :)
Lang geleden hehe, (y) @ nck trouwens, Atreyu ist ganz toll! En uhmmz, hangt een beetje van de rest van het gespuis af en of ik nog terug kom, dat soort dingen hebben de neiging ver bij Zwolle vandaan te zijn :) |
Citaat:
thnx :) Atreyu heerscht!! :cool: en ik moet ook kijken, of ik nog terug kom. Voor mij is hjet ook best ver :| |
Mja, ik denk dat de combi afstand en doordeweeks (heb weekend -ov) het plan wel weer de das om zullen doen.
Geen idee waar Boxmeer ligt zowieso. |
jah same here *zucht*
sorry Pim :o |
Citaat:
maar hoe is het openbaar vervoer daar |
hehe hij heeft wel gelijk, ik herinnerde me gister tijdens het op verstuur reply drukken dat ik al feest heb bij wolf :o
maar komt nog wel volgende keer toch pim? |
Citaat:
wtf gewoon..... |
hahahahaha
goed bezig lui :) Tot 22 mei nog met onze 2de gitarist te zien op de volgende locaties daarna of met een nieuwe 2de gitarist of met z'n 4en. + 14th Of February 2004 @ De Box, Boxmeer (NL) w/ One PS, Broken Circle and Heartfelt. + 28th of February 2004 @ Cafe Smiley's, Brunssum (NL) w/ Trespass and more TBC. + 2th of April 2004 @ De Sfinx, Heereveen (NL) w/ Maypole and more TBC. + 17th of April 2004 @ Flakes, Veghel (NL) w/ Maypole, On Fire, Trespass. + 5th of May 2004 @ De Box, Boxmeer (NL) w/ One PS, and more TBC. + 22th of May 2004 @ Het Baljuwhuis, Galmaarden (BE) w/ Backfire!,Bloodshot, Line Of Defense, Luca Brasi, One Outta Six, Time Out, Trespass, Mutual Aid, Out Of Hand, Lo.Dep & Frogroin. En Atreyu was erg cool op Graspop :) |
Atreyu is altijd cool ;)
hej jullie spelen wel vaak met trespass :) Dat is wel leuk, ik ken de zanger. En misschien dat in naar cafe Smileys in Brunssum kom, dat is hier niet al te ver vandaan (y) |
Boxmeer ligt op een kwartier treinen vanaf nijmegen. Als je uit eindhoven komt is het misschien makkelijker om via Venlo te gaan...
|
Hmmz, laatste trein gaat 10 voor elf, het zou dus haast nog kunnen ook ;)
|
:) Represent hehe !
|
2 of 17de april ben ik er wel denk ik
|
Cool !
|
Verder nog mensen die hier heen gaan ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |