![]() |
Verhalenwedstrijd.
Jullie hebben vast gezien dat ik weer verhalenwedstrijd verhalen aan het plaatsen ben. De poll zal binnen enkele dagen ook worden geplaatst. Er is alleen 1 probleem, er zijn ruim 30 verhalen binnen gekomen voor deze keer. Leuk natuurlijk, maar dat geeft wel logistieke problemen.
Iig krijgen we nu dus alle verhalen in 2 polls. De keuze is nu alleen dat doen we 2 wetstrijden met 2 winnaars of van de beste 5 uit beide polls een nieuwe poll te maken waarbij er uiteindelijk dus 1 winnaar is. Wat is jullie voorkeur? Iig komt de 2e poll over een week of 2 dus ze ziet me nog wel wat verhalen plaatsen binnenkort. Ook hebben we dus even de tijd om te kijken hoe we het gaan doen. |
Ik vind het leuker als de vijf beste verhalen van de twee polls vervolgens in 1 poll worden geplaatst.
|
Citaat:
|
5 beste verhalen uit de twee polls in een nieuwe poll! (y)
|
Zoals je weet ben ik er ook voor om de vijf beste verhalen in een nieuwe poll te plaatsen.
|
zie al het bovenstaande....
|
Dat gaat wel een hoop tijd kosten. Maar, als jullie beloven braaf alle verhalen te lezen en te stemmen, zal het vast allemaal goedkomen. :)
LUH-3417 |
Citaat:
|
Ik had natuurlijk ook op het 'quote' knopje kunnen drukken, maar goed: Ik ga voor dat '5 beste' gedoe :)
Ik geloof dat we het er wel unaniem over eens zijn.. Hop! Kom maar op met die pollen! :P |
Citaat:
en heel netjes opgevoed ook... Tuurlijk lezen wij alles, hoe moet je anders goed kunnen stemmen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Staan alle verhalen er nu al op?
|
Citaat:
Citaat:
|
Kga voor de finale!!!!!
|
Als de verhalenwedstrijd blijft groeien, is het onvermijdelijk dat je een jury gaat vormen die een voorselectie maakt. De uiteindelijke keuze kan dan door alle leden gemaakt worden.
De nu gekozen manier vind ik vrij ingewikkeld. Maar kijk maar ff. Met een beetje geluk pas ik donderdag de Extra aan. |
Daar zat ik ook al te denken, zeker als ik de kwaliteit van sommige verhalen zie. Het lijkt me onontkomelijk, maar eigenlijk ook wel gewenst. Niemand zit te wachten op verhalen die door jan en alleman (lees: kleuters) worden geschreven in het uurtje dat ze geen kleurplaat inkleuren.
|
Ja, dat lijkt me zeker een goed idee. Ik vind het leuk om te stemmen en te bekritiseren, maar dit.. Ik heb het een tijdje uitgesteld, omdat ik veel verhalen na een paar regels al wilde overslaan :|
|
Er moet idd wat gebeuren. Het lijkt me goed dat we dat in een ander topic bespreken :)
|
Offtopic: Kom ondertussen maar op met die nieuwe verhalen. ;)
|
Citaat:
|
De eerste 3 zijn nu geplaatst :)
|
Ik kies voor de '5 beste' in 1 poll. Wat betreft de vooselectie: die zal er ooit den 'k wel komen, als het zo erg groeit als nu. Het is wel lastig dan nog een objectief oordeel te vormen. Maar ja, wie zit er nu op (zeg wat) 10 rondes te wachten (net als bij idols). Da 's iets te veel van 't goede....
Misschien doe ik ook nog wel eens mee... :p Misty |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |