![]() |
10 of 100 mbit
Ghallow,
Ik heb een netwerk 1 server 2 clients 1 van de 2 clients zit op een 10 mbit netwerk-kaart die computer ziet erzo uit: 120 mhz pentium 1 74 mbram 2 mb 3d Ik draai op die pc een half-life counter-strike dedicated server. Dat gaat best goed alleen de ping over het netwerk is wel 25! Terwijl het normaal 5 is met CS. Dus helpt het als ik die 10 mbit 100 mbit netwerkkaart inzet? =FomA= Deegroller |
Is deze vraag zo moeilijk? Ik w8 strax al 6 uur op antwoord :confused:
|
Citaat:
|
Je ping is wel 25...
25 gulden? 25 euro? 25 meter? 25 decibel... Etc etc... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sow hey, je bent wel een stoere knul!!:rolleyes: |
Kan me vergissen, maar volgens mij zal ie sowieso nooit 100Mbit halen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bronwater: Op dit forum kun je terecht met eventuele vragen. Mensen die hier regelmatig komen zijn niet te beroerd om je te helpen mits de vraagstelling duidelijk is en je reactie(s) normaal. Wat je nu hebt laten zijn is gewoonweg abnormaal.
|
a.) wat is je vraag??? ja, snap heus wel wat de vraag is.. maar wat denk je zelf??? 10 of 100 wat zou sneller zijn??? :rolleyes: en wat maakt het uit??? met een ping van 25 ms leg je heus niet bij cs hoor
b.) zeik niet -de postbode- ps, koen van mij mag ie dicht |
Citaat:
|
Oki ik was niet zo heel netjes in dit topic. sry daarvoor maar sommige reply's als deze word ik zooo moe van!
Jack_Ass schreef: Je ping is wel 25... 25 gulden? 25 euro? 25 meter? 25 decibel... Etc etc... Schijnbaar maakt een wat niet nette reply: OHwwwww ben jij nou echt zo 8terlijk? DONDER DAN MAAR OP! Het hele topic kapot. Tja... Next time better.........;) |
Citaat:
|
Citaat:
Sneu van je. |
Ik denk toch echt dat hij geen 25 ms maar 25 uren bedoelde :rolleyes:
Ooit van time-out gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
|
slotje aub.... (houdt niet zo van al dat gezeik van mensen die slim willen doen of zow, en IMHO gaat dit nergens meer over)
-de postbode- |
Citaat:
|
Dit gaat nergens over. Beetje sneu meneer Bronwater dat je zo je eigen topic verkloot, maar ja dan heb je 't iig aan jezelf te danken. Overigens maakt 10/100mbit naar ik dacht geen zak uit wat je ping betreft. (En dan nog vind ik 25 niet écht laag, maar goed)
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |