![]() |
Les Savy Favs
Een vaag topic over deze vage band.
|
Ik heb dit anders nooit, maar als ik een post van jou lees krijg ik zin om zinloos geweld te plegen...
|
ik vind dat hij een geniale signature heeft, maar wat voor muziek is het?
|
Les Savy Favs is niet te omschrijven. Het heeft een beetje weg van bloodbrothers op sommige punten.
Kijk eens op www.goldstandardlabs.com dat het platenlabel waar ze op zitten. En waar tevens The Mars Volta/The Locust/The Rapture/JR ewing shit op uitbrengen. Luister alle bands maar die erop staan allemaal goed. |
ik heb het niet zo op vage topics, maar omdat ik les savy favs aardig interessant vind zal ik hem open laten, kom je even met download tips, spannende informatie of een leuke stelling ofzo?
|
Citaat:
|
oh je was al op die weg goedzo.
|
Als je in Soulseek Les Savy Favs in typt, zul je geen hits krijgen, of het moet stom-toevallig zijn. Zet em in je wishlist, en dan komt er automatisch wel wat in te staan. Maar zeer zeker de moeite waard. Het album heet overigens Cat and Cobra.
|
Citaat:
|
Citaat:
+ ik heb de cd in op slsk staan, username = cadmaddie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nu ook een mini aant downloaden van les savy favs, maar die schiet niet echt op.... 2 van de 5 nummers in 3 maanden.....
|
Citaat:
|
Wat zeg je dat wijs.
-ik ben die zooi ook aan het downloaden, rest van de genoemde bandjes staat me wel aan, eens kijken wat dit is. |
Citaat:
|
Haha eerste was een reactie op wat Roxy zei.
|
Ik heb een vreselijke hekel aan het woord hip.
en zo vaag vind ik les savy fav niet, maar goed, ik heb ze een keer gemist toen met mars volta in 013. en dat vond ik eerlijk gezegd al kut genoeg. |
als het op tmv lijkt moet het wel hip zijn (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is iedereen toch aardig tegen elkaar.
|
Citaat:
en nee ik vind ze idd niet zo vaag. |
Mm.. laat dan maar zitten.
|
Citaat:
|
niemand?
|
Citaat:
Ja dit vraagt om een verklaring van roxy. |
Nooit van gehoord, maar ik zal er even naar gaan zoeken...tmv is toch echt wel een gaaf bandje en ach, das reden genoeg om deze band ook maar uit te gaan checken
|
Citaat:
|
vergelijking met bloodbrothers, OK. Maar alleen muziekaal gezien, ik vind het wel aardig, maar kan er niet heel lang naar luisteren. Zou ze wel eens live willen zien.
het is trouwens, wat 86dagreed ook al zei, 'les savy fav'. Dan zul je ook wel wat meer vinden op soulseek, zijn zat mensen die deze band sharen. http://www.epitonic.com/artists/lessavyfav.html ze zitten op french kiss records (y)(y) (met oa ex models! ) |
Weer een mooie troepband van GSL hahaha.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |