![]() |
Sexmaatje
Wie van jullie heeft een sexmaatje (of gehad), of zou er een willen? Of wat denk je ervan...
Mij lijkt het een leuke oplossing voor als je geen vriend/vriendin hebt, en toch wilt...! Iemand interesse? ;) |
Ja, dat is op zich wel leuk, zolang hij maar niet denkt dat 'ie mij naar zijn hand kan zetten.
|
altijd goed he... kan je teminste je frustraties kwijt :rolleyes:
|
Citaat:
FOTO ! :p |
Citaat:
|
huh :confused: hoezo foto?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik al helemaal niet... maar weer ontopic :)
|
Citaat:
|
Ik heb altijd alleen maar sex-maatjes gehad. Alleen mijn laatste is dus op een relatie uitgelopen. Niet dat ik dat erg vind maar wel onverwacht. Ik ben stapel op hem en hij op mij. Hij is veel meer dan iemand waar ik mee naar bed ga en dat is best relax voor de verandering. Voor een 17jarige heb ik een flink sex-leven en na 6 maanden is het nog niet gaan vervelen. :)
|
la maar...
|
Heb ik wel gehad ja, had al eens eerder iets met die jongen gehad, dus was niet vreemd, had er ook geen moeite mee verder. alleen je moet wel een beetje uitkijken dat er niet 1 v/d 2 verliefd wordt want dan heeft het nog weinig zin natuurlijk (n)
|
Voorgaande reply heb ik niet gepost om contact te leggen ofzo, TRW :D
|
Citaat:
|
op dit moment heb ik er geen nodig, want ik heb een hele lieve vriendin, maar anders, vurige limburger die ik ben :p , zou ik wel zoiets willen ja.....
|
Citaat:
|
Citaat:
on topic: .. heu ja is bij sm wel gebruikelijk ja hoewel de naam sexmaatje.... |
Mijn ex en ik zijn nu sexmaatjes van elkaar en het bevalt ons heel goed. We zijn jong, we genieten en we experimenteren, niks mis mee toch? Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik dat niet zomaar met elke jongen zou kunnen. Je moet toch wel vertrouwen in elkaar hebben en je bij de ander op je gemak voelen. Het gaat ons dus ook niet alleen maar puur om de sex.
|
Een sexmaatje hebben als je geen relatie hebt lijkt me heel gezond... seks is goed voor hart en vaten en tegen de stress enzo, en dat kun je dan beter laten doen door een vast persoon die je kent en vertrouwt dan door wat one-night-stand mensjes.
Ik weet niet of ik 't zelf zou willen als ik geen relatie zou hebben, maar liever dat dan een onbekende oppikken in een cafe. Als ik echt een jaar of twee jaar geen seks heb gehad ofzo, dan kan ik me voorstellen dat ik 't zou doen. |
Ja, ik heb een vast seksmaatje, en ik ben er erg tevreden mee. Zij stoort mij niet, ik haar niet. En om de 2 weken gaan we weer eens 'filmpie kijken' :cool:
|
Ik heb ooit 1 gehad. Maar beviel niet zo goed. Kwamen opeens gevoelens bij kijken, toen was het snel afgelopen. Hoeft van mij ook niet weer omdat dit risico me er te dik in zit.
|
Ik heb een keer sex gehad met een vriend en als ik niet vlak daarna een relatie had gekregen was het misschien wel vaker voorgekomen. Vond het wel prima. Voor hem ging het voornamelijk om de sex, voor mij voornamelijk om de lol er omheen, maar we hadden het volgens mij beiden prima naar onze zin. :)
Ik heb er ook niets tegen eigenlijk. Tenzij je wekelijks van partner wisselt, dat gaat me iets te ver |
ik zou er ook 1tje willen hebben maar alleen als ik vrijgezel ben
maar heb nu een coole relatie, en nou wil ik het niet eens, heb me handen al vol aan haar! :o |
mijn seksmaatjes leen ik aan niemand uit
|
'een leuke oplossing'
dan heb je toch gewoon ff geen sex? wat maakt dat nou uit maar ik heb liever een gewoon vriendje met liefde en alles erop aan dan een sexmaatje |
Mijn seksmaatje is mn vriend en daar blijft t bij:D Ik leen hem ook niet uit.
|
Citaat:
|
aww die heb ik al :D hele aardige gozer.. k zou wel meer willen met em maar hij heeft een 'vaste' vriendin erges rondlopen das jammer.
|
Citaat:
|
Vind dat seks niet iets is dat je met jan en alleman doet (dus bijvoorbeeld iets zoals een one-night-stand). Seks doe je met iemand waar je echt van houd en die ook zoveel om jou geeft!
|
pfff zelfs opt seksualiteitsforum ben ik een slet.
hahahahahaah I don't care sexmaatjes zijn cool :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Sexmaatje, ja hoor, geen punt.
|
Ik moet toegeven, ik zoek nog een sexmaatje
|
Citaat:
Jou avatar ... Whahahahahaha leuk :D |
wel gehad, maar nu even niet
|
Citaat:
hij is toepasselijk :p |
Ja,ik heb er 1 gehad,of soort van.
2 woorden : Nooit meer. Ik werd er verliefd op,hij had mij alleen maar nodig voor dat en ik ben nog altijd bezig met af te kicken. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
daarom heb ik hem ook |
heb dr een gehad ja...
|
Toch is sex fijner met iemand waar je die speciale band mee hebt.
|
hmmm ik zou er ook wel eentje willen hebben. zoek ik al heel lang naar.
bij mij is seks meer net als aftrekken ik vind het lekker en ik wil echt geen relatie met mijn rechter (of linker) hand. maar gewoon alles uitproberen. je sexuele grenzen verleggen |
Nee. Tegen m'n principes, maargoed ik heb een lieve vriendin dus it's all good :)
|
Citaat:
|
Ik niet en daar heb ik geen behoefte aan ook. Lijkt me niets, sex om de sex, zonder liefde dus.
|
Ik wordt alleen echt geil van de jongen waar ik verliefd op ben. Ik denk dus niet dat het veel zin heeft om met zomaar iemand een sexrelatie te beginnen.
|
Citaat:
Toch? |
tis indd wel handig als je ff zin hebt, en tis niet lullig voor elkaar, je weet alle2 waar je het voor doet ..
van de andere kant.. Sommige mensen zijn er 'te lief' voor zodat je er verliefd op gaat worden.. En aangezien ik vrij snel verliefd word, begin ik er maar niet aan :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |