![]() |
heeft er iemand...
... een grappige, leuke, lollige spreuk of iets voor op msn :P
hihi k verveel me en ik wil me naam in iets leux verandere, maarrr ik weet geen leuke spreuk ozzo. niets droevigs posten, want zo voel ik me nie. dus, kom maar op met die lol! :D :evil: |
:nono:
hebben we een heel mooi forum voor; ONZIN |
Fac ut vivas (= Get a life).
|
ahaha tof, k ben nu al geliefd :D
|
:rolleyes:
|
|
h33 sk@tjUhs @lluS g03d? lUv jUh 4-3v@ zoiets bedoel je? :)
|
Citaat:
Ow shit, ik kan het lezen... |
haha nou da bedoel k nie, maar fijn om te weten dat je zo over me denkt (y) top! *haha grapju... ik weet t; niet leuk
|
Citaat:
Nee hoor, het is gewoon een leuke spreuk, vind ik. :p |
ow hahaha dat klinkt al beter
|
Je NAAM!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoiets als: "dat slaat als een hamer op een doood konijn"
:evil: |
Ik ben er op tegen (op belachelijke msn-namen) maar als je gewoon ff gaat googlen kom je binnen de kortste keren op ontzettend veel van die sites, hoor.
|
Nee.
|
It's not the white man's finger on the trigger
Car Jack's Drive by's callin each other nigga |
Citaat:
en daardoor nu ook die van mij. |
Mijn lievelings kleur onder de tien is woensdag
of net zoals ik: = ( .*/ bleekselderij junk³ .». |
haha hoeso me naam? is die zo leuk dan? huh?
naja zal wel:P ik had eerst wel een leuke treinen rijden niet op tijd maar op rails en ik moet niet teveel rijden, ik moet nog drinken hihi, maja tot zover mijn inspiratie... |
Mijn naam is wel grappig:
AlopiA | maar je kunt er natuurlijk achter zetten: Wie dit leest is gek. altijd leuk voor jou dan :p dus. |
haha ja das wel n lache dingkie! :) tnx
|
Doe gewoon je normale naam.
Al dat onzingedoe. |
Citaat:
ik bedoel, ik ben de enige in mijn msn lijst die dr eigen naam heeft |
ja daar zit wel wat in
maja ik heet nu ook alweer een tijdje :[ Lisanne :[ hehe :P |
Smilies in je msn naam is een big :nono:
|
Citaat:
|
sorry hoor, wist nie daje boos werd...
:P:):):):):):P:D:D:D:D:D:D:D:D:D:P:P:P:):):):):):) |
|
msn.pagina.nl
|
Je kan natuurlijk je eigen naam doen en dan daarna een Johan Derksen-spreuk. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van! :cool:
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier! :cool: Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij! :cool: Pijnboonpit, pijnboonpit, liggend kan je schijten maar tis beter als je zit! :cool: Etc. Of check mijn sig :D |
1. Ik heb mijn hele MSN lijst gedelete en de enigste die er nog instaat ben jij!
2. soms dames n heren komt het bloemschikken niet goed uit OH WANNEER NIET? vandaag niet>lalalalala..middag, middag!schikt het? nee! grappig he vooral die 2e echt om te gieren om slap te liggen |
[naam] vult zijn danaïdenvat of waar Nederlands leren al niet goed voor is
|
Hij is echt beter als je Nederlands hebt geleerd en je hele lijst snapt waar dit opslaat :( :rolleyes: :D
|
whhahahahaha
dat snapt ze toch niet :p |
Life is a waste of time, time is a waste of life, so get wasted all of the time and have the time of your life.
|
Citaat:
Nou kijk, als je dus verliest, dan moet je kijken wat je fout hebt gedaan. dan doe je dat niet meer en dan win je heerlijk.. is er niet ergens een site met al zijn uitspraken :D |
Mijn nieuwe naam:
AlopiA | Als Je Wuuh Omdraait Staat Er Huuw :D :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn naam is meestal een zin uit een liedje.
|
Citaat:
|
drama.
|
Citaat:
Snelkookpan, snelkook pan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van! Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermecelli in mn bier! Hinkstapsprong, hinkstapsprong, twaalf surinamers met een ingeklapte long! Maanzaadbrood, maanzaadbrood, Harry heeft pianoles en Silvia is dood! Machtsmisbruik, machtsmisbruik, koeien met een boekenbon en kippen met een pruik! Doordrukstrip, doordrukstrip, Tonnie heeft geen benen maar is toch nog best wel hip! Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom! Blokfluitles, blokfluitles, woedende kabouter want hij kan niet uit de fles! Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar tis beter als je zit! Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij! Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zn auto is te klein! |
ik vind het altijd fantastischals mn msn-lijst vol staat met spreuken waardoor ik totaal niet meer weet wie wie is.
|
Citaat:
Er bestaat overigens ook een add-in (in ja) voor MSN-Messenger dat je de mensen zelf een naam kunt geven. Neus even rond op http://www.mess.be (ons nederland heeft helaas niet zon mooie site, dus we zullen het met de belgische moeten doen) |
hahaha grappig :) ik heb die van die pijnboompit maar even als naam gedaan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |