![]() |
Hoe een behuizing te versturen..
Ik heb op internet mijn oude bigtower case verkocht, en hij wil graag dat ik 'm opstuur.
Geen probleem, maar waarmee pak ik zoiets in? Ik ga geen dure doos kopen op het postkantoor, dat is erg sonde.. Iemand suggesties.. (Ik wist trouwens niet waar ik het moest posten, maar het is Hardware :D) |
vragen aan kennissen ofzo of ze nergens een oude doos hebben van een andere big-tower ofzo..
of anders karton erom heen en vastplakken. in ieder geval iets zodat ie niet kan schuiven |
Anders moet je vragen of hij hem echt niet kan komen afhalen ;)
|
nee je hoeft op zich niet zo'n doos te kopen.. Gewoon goed inpakken zodat ie niet beschadigt, en naar het postkantoor brengen. Plakken ze er daar een zegel op en wordt ie verstuurd :)
Genesis |
Hij woont te ver, hij komt 'm niet afhalen :D
Anders worden het gewoon een aantal dozen en die losrukken en ducktapen maar :p |
je kan er toch ook gewoon veel kranten omheen plakken? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is geen oplossing.. |
Gewoon een doos halen bij een electroniczaak of supermarkt....
|
Citaat:
Ik niet.. En electronica zaak heeft de dozen zelf nodig.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had laatst nog een doos van een kast. Maarja daar heb jij nix aan.
Ik weet niet hoe groot ie is, maar anders eens in een supermarkt proberen en vragen om een bananendoos die zijn wel groot...weet natuurlijk niet of ie daarin past. En anders van dat plastic met van die luchtbellen erin proberen te regelen en grootte losse stukken karton eromheen plakken ofziets....:s :rolleyes: Greetz |
zou je niet eerst eens bij de pakketservice van onze post vragen wat de voorwaarden zijn voor het versturen van pakketjes ?
|
Citaat:
Verder heb je ook nog supermarkten e.d die doen toch ook dozen weg... |
Citaat:
En ik heb geen pcshop in de buurt :/ |
Kun je die gozer niet strikken dat ie het wil laten koerieren :D Dan zit je zeker veilig, als je een klein koeriersbedrijf neemt (die zijn betrouwbaarder en voorzichtiger met hun spullen dan bv DHL)
|
Mijn case was gemold door TPG...
Je kunt beter verbogen dik piepschuim (dus met ducktape etc.) gebruiken om een soort "buffer" te maken tussen rand doos en case... Dat is geloof ik ook de gebruikelijke methode! |
Citaat:
|
Heb het gewoon in een te grote doos gedaan, op maat gesneden en een abbonement op ducktape genomen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |