![]() |
welke mascara is ECHT goed?
Hey. Weten jullie welke soort mascara echt goed blijft zitten en niet vlekt en niet uitloopt als het regent? Waar je dus heel de dag niet meer naar om hoeft te kijken?
|
Van Astor...
Er zit ook geen gewoon borsteltje aan maar een kammetje. Dat scheidt je wimpers meteen perfect en het maakt je wimpers lang. Ik ben dr super blij mee :) |
ik vind die van miss sporty wel goed...
|
Ligt eraan wat je wilt. Als je echt veel lagen mascara wilt moet je echt een goede hebben en die zijn niet altijd waterproof.
Als je niet zoveel lagen doet kun je ook ééntje nemen die pas kloddert bij veel lagen. En ik ben te lui om te kijken hoe mijn merken ook alweer heten. :o |
Ja ik vroeg me al af of die met dat kammetje nou echt goed is,
maar hij bevalt hier dus goed? |
Citaat:
|
Ik heb dit topic niet geopend :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je twee persoonlijkheden, toevallig? ;) |
Citaat:
|
Ik vind die endless length and lift mascara van Rimmel London wel goed.
|
die met dat kammetje van de reclame van rimmel!
|
en niemand interesseert het verder dat jij dit topic niet geopend hebt :P
en je bent toch een meisje? de meeste meisjes gebruiken toch mascara? (behalve ik, maar ik ben dan ook een huge uitzondering ;) ) |
Het is onder hetzelfde IP adres gepost als alle andere posts van jou. Dan zal het idd je zus geweest zijn.
|
Ik wilde een hele goede mascara die bleef zitten én waterproof was. Uiteindelijk heb ik Volum' Express van Maybelline New York gekocht en die bevalt me eigenlijk wel. Het is alleen lastig met het eraf halen want het is waterproof make-up, dus je moet wel een goeie make-up remover hebben. Ik gebruik daarvoor olie ipv een lotion.
|
jaffra, dat is een merk die je niet in de winkel kan kopen, en het nietis super duur, iets van 15 euro ofzo..
|
Coup de Théatre van Bourjois (y) Wil nooit meer een ander merk.
|
Citaat:
|
Ik gebruik altijd mascare van Max Factor. Ik ben eigenlijk allergisch en max factor heeft speciale hypoallergeen mascara en het bevalt me prima. Je wimpers zien er mooi uit, het vlekt niet. Hypoallergene mascaras zijn niet waterproof (geloof ik), maar andere mascaras van max factor zijn ook goed (bijv. Aqualash)
|
kammascara van rimmel london.... van de reclame!
Maar kvind em egt goed! |
Die met die kam lijkt me echt hopeloos. Ik vind Sky High Curves (van Maybelline geloof ik) wel fijn, hij is alleen niet waterproof. Maybelline Volum' Express is ook goed, die is ook in een waterbestendige variant verkrijgbaar!
|
Citaat:
Zo zie je maar hoe het verschilt per persoon |
Ik ga voor Flextencils van Lancôme, een betere heb ik nog niet gevonden (Y).
|
Ik heb altijd Volume Glamour van Bourjois. Niet waterproof, maar het blijft verrekte goed zitten.
Een beetje offtopic maar ik wil het toch ff kwijt: zag net op MTV (geloof ik) een programma over J Lo, die had voor een of ander feest nepwimpers van vosseharen op. Hoewel het er heel mooi en vol uitzag vond ik het eng en superbizar. |
Double extention l'oreal, kgebruik zelf bijna nooit mascara maar deze is wel oke
|
Citaat:
|
Nog steeds heel veel verschillende soort3n dus. :p :p :p
|
ik gebruik al jaren long life van theatre al is long life nu van astor volgens mij... en kost mar 4 eurotjusz... :)
|
Citaat:
Er af halen gaat bij mij prima met een make-up remover lotion (sanex) |
Citaat:
mijn tante 'handelde' daarin ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mascara van de Hema :)
|
Citaat:
Bourjois (y) :cool: |
Citaat:
De enige mascara in dit hele draadje die niet meer op dieren wordt getest (noch voor eindproduct, noch voor ingrediënten). |
Citaat:
|
Rimmel London echt een toppper :D
|
ik heb ook die met dat kammetje van rimmel en vind het echt helemaal niks. Het lukt mij in ieder geval niet om de mascara dun op te doen en ik houd niet van dikke lagen mascara, dus ik gebruik nog steeds mn oude mascara, is zo'n roze+groen flesje, van maybeline volgens mij. Het krult je wimpers niet echt, maar daar heb ik dan weer een wimpterkrultang voor (y)
|
Ik heb altijd Amplicils van Lancome, die is echt super alleen is absoluut niet waterdicht. Nu had mijn vader pas uit Amerika de waterproof versie van Amplicils meegenomen. Die is zo waterproof dat ik echt heb moeten schrobben om het eraf te krijgen. Ik geloof dat je die nog niet in Nederland kan krijgen.
|
ik heb een hele goedkope uit een brusselse supermarkt en ik zweer het je bij mij doet ie het beter dan al die dure mascara's:D
|
Double Extension van L'Oréal die met de witte en de zwarte mascara in één. Wel achterlijk duur maar ook wel relaxt. Overigens als hij op is gebruik ik gewoon het (goeie) borsteltje met goedkope mascara.
|
Ik gebruik geen waterproof mascara, ik vind toch dat het ander soort spul is, iets dikker ofzo.. kweenie. En het is altijd meer gedoe om het eraf te krijgen, er vallen maar wimpertjes uit en ook als er wat mascara onder m'n oog zit en ik wil het weghalen moet ik te hard boenen op m'n ooghuid.
Maargoed, ik heb er al heeel erg veel geprobeerd en ik gebruik al heel lang die van Bourjois (wit/kleur). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |