![]() |
Waar gaan jullie naartoe in de zomervakantie?
Ik ga/kan niet weg. :(
|
wij gaan waarschijnlijk, zoals gewoonlijk naar la France
*hoera* :D |
hooguit vier keer per dag naar de wc :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ik ga al jaren niet meer echt op vakantie; ik geef mijn geld uit aan festivals en voor de rest amuseer ik me thuis ook wel |
ehm. naar terschelling..terwijl mn mam naar Italië gaat :(:(
|
2 keer op zomerkamp met scouting... meer zit er niet in denk ik... en vind ik ook niet echt nodig
|
Naar Frankrijk... Dat zijn de plannen tot nu toe.
M'n ouders kennende verandert dat nog wel. ;) |
Nergens.
|
Naar Frankrijk, gisteren geboekt :)
|
Sziget, hopelijk.
|
naar de duinhoeve bij Renesse. Eerste jaar dat ik zonder mijn ouders op vakantie ga
|
Héél misschien twee weken naar Griekenland. Maar dat kan
net zo goed een huisje in België/Nederland zijn, enz. Ik ga wel eind april/begin mei naar Brazilië toe. :cool: (y) |
Heb nog geen idee.. Zit zelfs nog te twijfelen met wie ik ga eigenlijk :o
|
Noorwegen
|
Hongarije
|
Spanje
|
Naar frankrijk met vriendin:)
(we rijden met haar ouders mee, die gaan naar zelfde camping, andere plek:)) |
Ik heb nog geen idee, dus ik zie wel wat er op me af komt. :)
|
Nergens naar toe. We gaan nooit op vakantie vanwege chronisch geldgebrek. :(
|
Waarschijnlijk naar Friesland, maar dat is nog lang niet zeker.
|
Italie (y) :D :cool:
|
Misschien weer naar Benidorm met famillie,voor de rest al sowiezo 2 weken naar renesse met wat vrienden.
|
Na m'n examens ga ik al 8 dagen naar Blanes in Spanje met een heleboel klasgenoten (y) :cool:
En waarschijnlijk ook nog voor het laatste jaar met m'n ouders mee, dat is wel officieel in de zomervakantie :o Waarschijnlijk naar Italië :) |
'we' gaan nergens heen, maar ik ga waarschijnlijk op zeilkamp in Sardinie ofzo (onder dwang) :P
|
waarschijnlijk helemaal niet, omdat we misschien een buitenlands kindje in huis krijgen en omdat mn vader na de vakantie nog 6 weken in zn eentje weg gaat. In de meivakantie doen we misschien nog wel een weekje frankrijk
|
ik ga ergens in nederland op vakantie met een groep lichamelijk gehandicapten.
ik ga ze een week begeleiden |
Citaat:
ik ga (voorlopig) voor de laatste keer met mn ouders mee, waarschijnlijk naar amerika!! :D |
Spanje ( Plaja de Pals) :cool: en Frankrijk ( Dordogne) en met vriendinnen kamperen in Nederland :)
|
Met de klas op zeilkamp:D
daarna nog met mijn ouders naar Oostenrijk, de Weisensee om precies te zijn. |
2 weken griekenland....WOOT WOOT WOOT (heb al heuse plannen :D.) tis met school en er gaat nog ne jong van mijn klas mee en die begint goed mee te vallen (y) ==> 15-30 July
3 dagen london met moeder ==> ergens in de eerste week van july paar dagen naar zee met vrienden |
Lekker naar Gumbet (turkije). we gaan naar appartement Yasmin Beach. Met 'we' bedoel ik m'n ouders, m'n oma, m'n broertje+vriendin en mevrouw bikkelvrouw
|
Mijn ouders zijn van die lui die het 3 dagen van tevoren bepalen, waardoor de keuze nogal beperkt is. Meestal.
Ik hoop thuis te blijven en gewoon wat concerten e.d. te bezoeken, veel leuker dan mezelf zitten ergeren aan mijn familie. |
Rimini in Italië :) (vanaf 30 juli! Wie ook? :P)
|
renesse!
en daarna nog even naar mn ouders in het loo :) |
Citaat:
|
Italie, peschiera
ik ben benieuwd of ik nog italianen tegen kom :rolleyes: |
Turkije en ik ga naar Lowlands
En in mei een week met school naar Engeland (y) |
Ik wil naar Berlijn, en/of rondreizen in Europa, en dan met name Scandinavië. Maar of dat gaat lukken weet ik nog niet.
|
Spanje, maar twijfel nog tussen aantal plaatsen zoals Blanes en Malgrat, in ieder geval in de buurt van Barca ;)
|
Turkije met al m'n vriendinnen!
Zon, zee, feest, strand! |
Ik ga een kamp leiden voor kinderen met Astma, hier in Nederland. Misschien ga ik ook nog verder wel weg, maar heb geen id waarheen en met wie...
|
Albuferia in Portugal
met nog 5 vrienden :) - zuipen - feesten - lol maken - zon - strand - zee |
Citaat:
|
Ik ga naar Belgie met mn beste vriendin, waarschijnlijk met vriendinnen van school naar Burgh Haamstede en misschien nog met mn ouders mee naar Zuid Engeland.
|
Citaat:
|
Ik ga iig niet met m'n ouders dit jaar op vakantie, ook niet met vrienden trouwens. Wel naar Lowlands.
|
Ik hoop Singapore!
|
zuid-Frankrijk
|
Ik ga voor het 4e jaar naar Tsjechië. Is supergezellig, eten is goedkoop en het bier ook trouwens... :)
|
eerst ga ik in april als we 2jr wat hebben een lang weekend naar euro disney met mn vriend,
en 27juli gaan we weer 15 dagen naar marmaris (turkije) echt onwijs veel zin in vorig jaar was super :) |
Rundhausen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |