![]() |
Leukste plek waar je ooit op vakantie bent geweest?
Wij zijn van hier thuis uit 8 jaar achter elkaar naar Kleine Vink geweest in Limburg (venlo). Dat was altijd super gezellig.
|
Rome
|
Ingestrand Bad & Camping (in Arvika, in Zweden) en Camp Grinsby (weet ff de plaatsnaam niet meer, ook in Zweden). Enorm saaie campings ergens in de bossen ed, maar aan een meer en beide op beide campings hebben we meerdere geweldige vakanties gehad. :)
|
Gorssel.
|
Wintersport vind ik nog altijd de leukste vakantie, in Oostenrijk :)
|
Thailand. Hele leuke rondreis, ontzettend veel leuke/mooie dingen gezien en gedaan, en een leuke groep + reisleiders
om mee te reizen. (y) |
Citaat:
|
Biarritz.
|
Zuid-Frankrijk, vlakbij Marseille :o Was een geweldige camping aan het strand en geweldig weer (y) :cool: En die witte rotsen en de azuurblauwe zeer waren schitterend: ik wil zo terug :)
|
Vorig jaar in Benidorm.
|
Ik vind mn meeste vakanties heel leuk, maar Schotland vorig jaar was, ondanks het weer, echt een super land..echt geweldig tussen al die bergen enzo.. <3
|
Citaat:
|
ierland :)
|
Oei moeilijk!
Ik vond Londen onwijs gaaf (met m'n ouders) en Parijs en Schiermonnikoog waren ook erg tof (met school). Rome ben ik ook geweest, maar dat was toch minder leuk. |
Van mijn vakantie in Florida, 3 1/2 week lang, heb ik echt genoten. We gingen er in de winter heen. Ik kreeg een mailtje van een vriendin: 'Het sneeuwt hier!' ik schrijf terug: 'ow, wij gaan zo naar het strand, het is 28 graden!'
Grappige ervaring, kerst terwijl het zulk weer is, en met oud en nieuw in je t - shirtje de straat op! Vrienden van ons wonen daar, dus vandaar ook dat ik email kon ontvangen en schrijven. We zijn door heel Florida geweest, ook naar de Keys, erg mooi en erg leuk! parken bezocht, gesnorkeld, naar de 'bekende' steden geweest en ons appartement was in een 'park' met heel veel natuur. Schilpadden die voor je in het water zwommen, van die warmwaterbronnen, 25 graden, waar je lekker in kon zwemmen. Ik heb echt genoten en jullie? xxx wen |
Ik denk Parijs
|
Rome en Noorwegen, allebei zoooo mooi :)
|
Portugal, Algarve, was echt prachtig daar gewoon. Stranden waren heel mooi, omgeving was mooi.
|
Paasloo \
is in de kop van overrijssel, tegen friesland aan, letterlijk |
Taormina Taormina Taormina!
|
Riotorto Toscane Italië
|
Gran Canaria
|
New York, Australie en Zuid-Afrika vond ik t leukst van waar ik allemaal geweest ben.
|
Griekenland
|
Disneyland, Algarve ( in portugal )
|
*nog nooit verder dan zuideuropa geweest is* :(
|
New York en Mexico. Trouwens, vet nieuw wisselforum hoor. Ik ben de 110e post!
|
schiermonnikoog, maar kwam meer door de omstandigheden/vrienden dan door de plek zelf :P
ookal was het er erg mooi. ik denk de plek zelf, istanbul zeker. kutste plek was toscane, landschap was geweldig, maar t liep allemaal niet zo soepel zegmaar... (met een vriendin op vakantie terwijl je een VRIENDIN hebt zegmaar...heeft slechte consequenties :( ) |
Ik vond Italie Toscane (I) wel leuk.. de camping was enorm gezellig met veel mensen uit verschillende landen die allemaal bijna nederlands spraken.. en veel tafelgetennis :p
dat was wel een hele leuke vakantie! Toen we het jaar daarna er weer heen gingen was het veeeel minder leuk (lees; alleen maar fransen op de camping!) |
Weisensee in Oostenrijk, maar dat is meer omdat ik daar inmiddels een hele vriendengroep heb opgebouwd en we elk jaar in de zomervakantie weer bij elkaar komen.
Of Duinrell, gaan we elk jaar met de hele familie(en dat zijn er heel wat) een weekend heen |
Zweden vond ik het mooist, maar ik weet niet of dat de leukste vakantie was, want ik vind eigenlijk al mn vakanties bijna wel heeeel leuk als ik eraan terug denk.
|
Indonesie en singapore op eenzame hoogte.
|
Florida :cool: (y)
|
Kalymnos, Griekenland. Dat is een klein eilandje bij Kos, tegen Turkije aan. Supervakantie gehad!
|
Schiermonnikoog, Zweden en Rome :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ethiopië
|
ik denk toch New York of Cuba maar wintersport naar Turkije gaat waarschijnlijk ook heel leuk worden (eind februari)
|
Singapore en Australie waren leuk, israel het beste ;)
|
Interrailen door Europa is me altijd goed bevallen. Vooral landen op de balkan, griekenland en Turkije zijn heeeel cool om doorheen te reizen!
|
Canada.
|
vorige zomer, 10 dagen naar zuid-frankrijk
|
Brasil :)
|
Nou eerlijk gezegd heb ik toch mooie herrineringen aan het plaatsje Vinaroz aan de Spaanse Costa waar het allemaal begon :) Vervolgens mochten de vakantie in Lloret en Rhodos dr ook weze, maar ik ga toch voor Vinaroz, wat niemand waarschijnlijk bekend in de oren zal klinken...
|
Ik ben nog nooit erg ver geweest.. Rome was wel het geweldigste denk ik :)
En Malta ook, maar ik zou willen dat ik er wat meer van gezien had.. |
Tossa de Mar in Spanje.. het is er mooi en gezellig
En Rhodos is ook leuk en lekker warm |
Canada en Turkije
|
Rondreis door Rome en rondreis door Parijs. en monaco was erg leuk:)
|
Thailand en Florida.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |