![]() |
Renesse
Iemand ervaringen met Renesse?
Ik ben benieuwd, want daar ga ik dit jaar heen. Naar jeugdcamping de Duinhoeve. |
Lijkt me echt kut. Extreem toeristisch, wordt jaarlijks overspoeld met sjonnies en anita's.
|
Beetje foute plaats, want als je echt wilt feesten kan je beter naar Zuid-Europa gaan.
|
Renesse is idd heel erg toeristisch enzo, maar je moet dr vooral heen gaan als je t leuk vindt! :) en et strand is heerlijk dichtbij (hoewel dat voor overal in Zeeland wel geldt) (y)
|
Je kunt er erg leuk uitgaan. :)
|
ik ga ook dit jaar :D
ben wel benieuwd ;) |
Renesse is wel leuk, je moet er wel van houden natuurlijk. Ben er vorig jaar geweest (ook op de duinhoeve), was ontzettend gezellig. Al hadden we wel geluk met de plek, want wij stonden op t gras en met bomen, maar er waren ook heel veel plekken in t zand en dat lijkt me wel weer minder prettig. Zelf niet zo veel uit gegaan daar, maar was wel leuk.
Verder kan je vanaf die camping overdag gratis met de bus, dus we hebben nog wat uitstapjes gemaakt, maar de meeste mensen gingen gewoon overdag op t strand liggen en īs avonds uit, niet echt mijn stijl, maar als je er van uit is dat de goede plek. En er zijn genoeg alternatieven natuurlijk. |
Citaat:
Ontopic: Ik vind Renesse echt stom, het is wel leuk om een avond te gaan stappen ofzo maar om op vakantie te gaan ... neh.... Misschien heb ik deze mening omdat ik zelf uit Zeeland kom. |
tja, ik moet van mijn ouders perse in Nederland nog op vakantie. Ze durven me nog niet naar het buitenland te laten gaan. Maar daar heb ik geen problemen mee.
Sjonnies en Anita's :s Ach die heb je eigenlijk toch overal... |
Mwah..... Renesse is echt het Salou van Nederland.... maar dan vol met Duitsers :) Op zich is het leuk als je houdt van strand en zuipen en een berg kleine kinders in de kroeg.
Voor mij hoeft het niet zo, maar ieder zijn smaak he. Ga gewoon een keertje en als het niet bevalt dat hoef je in ieder geval volgend jaar niet terug. Doeii!! |
ik ben er wel eens een paar dagen geweest. Lekker zuipen en chicks scoren met de mannen... :s
|
Ik ben er een paar jaar geleden geweest..
Je hebt daar een heel leuk winkelcentrum met leuke restaurants en leuke discotheken.. Veel plezier! :cool: |
Citaat:
Ontopic: Renesse is leuk als je niet te vaak er komt vinnik dan maar. 'T Roefke daar heb ik nog wle oke herinneringen aan :rolleyes: Maar als nog voor mij mening is Renesse leuk als je er niet te lang ben |
Mijn zusje is er geweest, ze vond het geweldig :)
|
Mja ik zal het niet voor het strand doen, als ik op de fiets stap sta ik binnen 10 minutjes al tot mijn enkles in het water.. :P
Maar voor het uitgaan en de meiden (jongens in jouw geval dunkt me) oftewel beetje drinken, flirten en sexen is 't een prima plaatsje.. :o |
Ik ben er op mijn 16e geweest en ik vond het er helemaal geweldig! S avonds uit en overdag naar het strand en dorpjes in de omgeving bekijken (y).
|
lijkt mij dus ook. T enige wat ik niet zo super vind, is om een week in een tent te slapen (n)
|
Citaat:
|
Me gaat ook naar Renesse namelijk naar camping Duin & Strand zijn er daar toevallig mensen geweest ? Zo ja hoe was het ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vorig jaar ook geweest. Is leuk hoor, het is niet eens zo'n teringzooi. Dit komt dan ook wel weer doordat het er vrij 'streng' is. Het is er gezellig, dicht bij het strand. met de bus naar renesse. er zit een Plus supermarkt in Scharendijke die veel goedkoper is dan de campingwinkel, en waar weinig campinggasten lopen. Het parkje van Scharendijke is ook een lekkere afkoelplek, en Jeu de Boules plek... mocht je interesse daar naar uitgaan. Wanneer ga je? Ik week 34. |
ik heb gehoord dat duin & Strand veel strenger is dan de duinhoeve. Ik ga dus naar de duinhoeve in week 33
|
Citaat:
|
*** duin en strand zit vol!
mr nou wil die vriendin niet naar de duinhoeve, maar dat is toch ook een hele leuke camping? *praat vriendin om* |
Citaat:
|
Jaaa verdomme duin&strand vol ... (n)
|
Citaat:
|
de duinhoeve is toch veel leuker :p Tenminste dat heb ik van mensen in mijn omgeving gehoord die er zijn geweest..
|
ik ga er dit jaar heen met wat vrienden,ik weet ok niet hoe het voor de rest is.
|
Ik ben er vorig jaar geweest en het is echt wel leuk hoor, helemaal niet te touristisch (alles in spanje is dat ook als je het wel touristisch vind) en je kunt er lekker eten
tip: 't zeepaardje en je kunt er ook leuk uitgaan. En van die sjonnies en anita's en duitsers, je komt ze overal tegen dus om het daarvoor te laten mmmnee |
Ik ben er ook geweest toen ik 16 was...op camping de Duinhoeve geloof ik. Ik vond het toen geweldig, maar ik moet er nu niet aan denken om nog een keer naar zoiets te gaan. Maar voor uitgaan en feesten is het natuurlijk leuk...
|
Ik ga waarschijnelijk ook naar renesse met wat andere vrienden.
Weet alleen niet hoe vet het daar is.... Word overigens mijn eerste keer in me leven dat ik in de zomervakantie Nederland niet verlaat. Hopenlijk heb ik een goede keuze gemaakt....:D MJ |
ik wil ook naar renesse....alleen kweenie of het leuk iz ... kdenk dat ik beter met een groep kan gaan :) dan word het cker leuk :evil:
|
Hey.. Ik ben vorig jaar ook in Scharendijke op vakantie geweest, op de camping Duin & Strand! Het was echt een mega vakantie! Het leukste was de Schuur, de discotheek op de camping, ook de grootste. Maar daar kun je alleen heen als je op Duin en Strand zit. In renesse zelf is vond ik het niet zoveel aan, 1 R & B tentje, apre ski tentje, en nog wat trance-tentjes! Maar alles heel erg klein. Maar ik wens je een leuke vakantie!!..
|
Citaat:
|
Renesse?? Mag dit al bij vakantie's worden gezet???
Kom op hey.. Ga naar Spanje, Frankrijk, Turkije ofzo.. Maar nee toch niet naar Renesse met al die Duitsers..?? Dat noem ik geen vakantie op een camping maar een uitzitting in een ....kamp |
Was dat voor een onzin, in Renesse kun je heel goed op vakantie gaan!! Als je nog te jong bent voor naar het buitenland te gaan! Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt mega! En der zijn bijna geen duitsers --> nog beter, kheb er geen gezien, en ik denk dat je in het buitenland der nog meer tegenkomt..
|
Renesse wie weet er nog iets van een camping daar?
|
|
Citaat:
|
Ik heb me er 2 jaar geleden best vermaakt... ik zat op camping duin en strand. Je maakt snel genoeg vrienden op een camping en er zijn verschillende soorten discotheken en kroegen in Renesse dus voor elk wat wils
|
hehe renesse is :cool:
op duin en strand waren ze wel redelijk streng vond ik die andere camping ken ik niet |
Ik ben vorig jaar in Renesse geweest maar ik zat niet op een camping. Ik vond het uitgaan er wel leuk, vooral de Zoom.
|
ik ga van 30-7 tot 6-8 naar de duinhoeve dit jaar nog meer mensen die ook gaan in die week? :)
|
ik ga de week na je :o :p
|
Citaat:
|
ut lijkt dr op dat ik die week dus alleen ga, met vrienden natuurlijk he :confused: ;)
|
Citaat:
ik vind Renesse ook helemaal nix aan |
Citaat:
|
Ben vorig jaar op vakantie geweest naar Renesse naar camping Duin en Strand. Camping was leuk, maar Renesse sucks! Vond er niks aan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |