![]() |
Wat is jou vaste vakantieland/plaats?
Jah ik zelf ga bijna elk jaar wel naar vlieland! Verder ligt het er een beetje aan waar we zin in hebben maar vlieland is wel mijn vaste plek.
|
Da's elke keer verschillend, eigenlijk. :)
|
Citaat:
Anders wordt het maar saai, lijkt me zo. |
Citaat:
|
Vroeger gingen we jaren achter elkaar naar Terschelling, toen een aantal jaren achter elkaar naar België en nu is het elk jaar anders :o (y)
|
Citaat:
|
Die heb ik niet.
|
Ik ga eigenlijk elk jaar wel 1 of meer weken naar Friesland.
Dit jaar ook, weekje zeilen met 3 vriendinnen. |
Citaat:
Maar wou even duidelijk maken dat ik niet alleen maar op vlieland kom :p |
Geen vaste plek.
Dezelfde plek lijkt me wat saai... Tenzij je er vrienden hebt ofzo... |
wij gaan nooit naar hetzelfde dorp/stad etc toe
|
We zijn afgelopen paar jaar naar Spanje geweest maar m'n ouders willen nu een ander land proberen, mij maakt het niet, zolang er maar zon, zee en strand is. (y)
|
Ik ga elk jaar op vakantie naar mijn familie in Spanje.
|
israel
|
Zwitserland -> Graubünden -> Oberengadin. :)
|
Elke zomer ga ik met mijn familie 3 weken naar Zwitserland, Vex. Dat is een klein dorpje in d ebuurt van Vex en daar hebben we een huisje.
|
Ik heb geen vaste plaats of land.. het zou me ook niet leuk lijken om elk jaar je vakantie op dezelfde plaats te vieren..
We zijn wel vroeger (toen ik 8 was ofzo) een paar jaar achter elkaar naar Zoutelande geweest :) |
Vroeger ging ik met mn ouders iets van 3x achter elkaar naar Zwitserland en daarna werd het 6x Italie :) En de laatste 4 jaar is het verschillend.
|
Gewoon Zeeland :p :rolleyes: zit familie van me lekker goedkoop vakantie vieren :D
|
Kroatië ;)
|
La douce France
maar af en toe steekt dat een beetje tegen |
Ik ook naar La France, al 7x naar zelfde plaats, nl Camping Aloha Plage ( :D ) in de Ardeche, le Sud.
Maaaar... Dit jaar voor het eerst naar Italië; Toscaanse kust. Wil ik dat wel? M'n Frans was net een beetje beter aan het worden, Italiaans heb ik nog nooit gesproken!! :eek: |
Ik al 7 jaar naar de Provence: iedere kerst-, paas- en zomervakantie...
|
Citaat:
Vind je dat niet saai of vervelend worden als je zo vaak gaat? Ik zou het nog wel leuk vinden denk ik, La France blíjft... :) |
ga nu voor de 6e keer naar turkije :)
|
Citaat:
Het enige jammere is dat we redelijk afgelegen zitten en ik dus telkens met mijn ouders mee moet als ik naar de stad wil. Maar afgezien daarvan heb ik niet te klagen: mooi weertje, prachtige natuur, etc. Maar TOCH wil ik graag eens een nieuwe streek (waar dan ook) verkennen. En misschien eens zonder mijn ouders... |
Rusland (Moskou en Argangelsk en dan nog een plek die elk jaar verschilt:o) maar dit jaar gaan we ergens anders heen :)
|
ik heb geen vast land, ik wil alles zien :)
|
met mn ouders noorwegen
zelf friesland |
Tot m'n 12e was dat Duitsland. Ieder jaar gingen we 3 keer daarheen. Was ontzettend leuk, maar tegenwoordig gaan we ( /ik) elk jaar ergens anders heen. Ook erg leuk.
|
Citaat:
|
Niet echt een vaste plek... De plaats waar ik het vaaks ben geweest is skigebied LesTroisVallees (4x), in de zomer altijd ergens anders heen.
|
Noorwegen blijft toch het mooiste!
|
Zwitserland...
Het kanton Graubünden (donkerblauw op het kaartje), regio Engadin (bij St. Moritz). http://www.engadin.ch/images/shared/007/01/map_gros.gif Al 5 jaar. :) |
Citaat:
|
Portugal!!!
En dan in de buurt van Lissabon, bij Nazaré en St. Martinoa de Porto in de buurt |
het is elk jaar weer ergens anders.
alleen 15 jaar terug gingen we altijd naar mallorca omdat daar familie woont. wij waren klein en dan is een strandvakantie heerlijk:) nu bekijken we liever steden. |
ik hoop dat het ierland wordt :o
|
Vroeger gingen we echt 2 keer per jaar naar Zwitserland (berner oberland, interlaken) maar das nu gelukkig niet meer zo. Ik ga nu zelf op vakantie (mijn ouders gaan nog steeds naar zwitserland) alleen in de winter ga ik er nog naartoe. Mijn zus heeft er ook een aantal jaar gewoond.
|
Zuid-Frankrijk, in de Drome.:)
|
Ga dit jaar voor de 4e x op n rij naar Frankrijk, vlak bij Bordeaux ergens. Dus je zou kunnen zeggen dat t wel ongeveer mijn vaste vakantiestek is geworden :o
|
Ik doe niet aan vaste vakantieplaatsen. Het liefst ga ik ieder jaar (of een paar keer per jaar) op vakantie en steeds naar een andere plaats.
|
eigenlijk elk jaar wel een weekendje zandvoort. en salou komt denk ik ook nog wel vaker terug.
vroeger was het zeker terschelling. daar gingen we elk jaar heen. |
Ik ga vrijwel elke zomer naar Griekenland :) dit jaar voor de 12e x geloof ik, we gaan wel elke keer ergens anders heen we trekken alstijd een beetje rond over een aantal eilanden.
We boeken de vlucht en zien wel waar we komen. |
Wij gaan al heel veel jaar naar Italië. Wel verschillende plekken, hoewel de laatste jaren ergens boven Rome. Erg lekker weer en erg leuk!!! :cool:
|
"vaste vakantieplaats", om te kotsen. gelukkig heb ik die niet.
|
elke vakantie naar ameland :)
wij hebben daar 2 caravens en het is wel gezellig daar vooral zomers,en ik ken d'r ook wel veel mensen dus..zaai is het iig niet zomers.. |
al mn hele leven ga ik elk jaar minstens 1 keer naar Arraiolos in Portugal (n)
mn ouders komen er al een jaar of 24 |
Citaat:
:rolleyes: |
Frankrijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |