![]() |
Goede oude tijd!
|
Zucht, toen je voor een signature nog 400 posts moest hebben. Fantastisch gewoon :)
|
toen was ik lekker nog niet lid :cool:
|
Algemeen gebabbel en klaagmuur (y)
|
toen:
Wie zit er nu op het forum? (52) There are 38 members, and 13 other guests on the boards. nu: Het forum telt 39.410 leden. Op dit moment bezoeken 499 mensen het forum, waarvan 199 gast(en). Het record aantal gebruikers was 575 op 14-01-2004 om 16:50. maar toen was ik ook nog geen lid. |
Waar is De Kantine..... :(
:rolleyes: |
heel vet :D
|
Citaat:
Dat hebben ze verandert... en was nogal een rel eigenlijk! |
toen was ik nog niet geboren :p
|
Citaat:
|
Wow, oud! Maar niet heel oud
|
Citaat:
|
...Toen mijn forum-ei nog uit moest komen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn gewoon deelfora zonder forumbaas... Muziek had ook geen forumbaas, zie ik... zou het daardoor komen dat nu iedereen daar altijd ruzie zit te maken?:)
Was ik toen al lid? Ik was een jaar lid voordat ik ging posten namelijk :) edit: juni 2000... nee, toen was ik nog geen lid :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of moet ik mijn leeftijd maar weghalen.... |
Toen was ik nog lang geen lid. :)
|
Ja, dat kan ik me nog goed herinneren. :o
|
Daar staat dat HADES forumbaas van Onzin is, maar die is nu toch gebanned, ofniet? :confused:
|
Citaat:
|
HADES was (y)
|
Hm, ik weet dat ik een 1,5 jaar geleden wel een x hier ben geweest, en mij toen heb aangemeld. Ik zou alleen niet weten hoe ik toen heette.
Ik heb hier toen een weekje gezeten, maar ben toen overgegaan naar een ander forum.. en toen daarna ging ik naar jp en toen nog even ook nog naar een onbekend forum.. en nu weer hier :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Klaagmuur! :cool:
Nostalgie... :( :p |
wouw!!
Maar daarvoor was er alleen maar een klaagmuur... Toen had ik net internet, toen kwam ik daar vaak:) (dat was meer een gastenboek zegmaar) |
Die backups gaan nooit verder dan de index... :( Maar het blijft leuk. :)
|
Deze goede oude tijd is net iets te goed en te oud. Mijn eerste bezoekjes aan dit forum zijn van einde 2000.
|
Hmmm leuk om weer eens te zien... alweer bijna 4 jaar lid hier..... wow
|
leuk om te zien zo.. ben hier ook al een hele tijd als ik zo kijk...
|
Vér voor mijn tijd...
|
Ik zat altijd op AG
|
Citaat:
|
Inderdaad een gedenkwaardig plaatje....HADES als FB ;)
|
Citaat:
|
Ik was een jaar later lid. Ik heb trouwens laatst nog eens wat oude topics doorgenomen op N&A, uit de tijd dat nare man er nog niet eens kwam. :eek:
|
toen was ik al lid:D
3 dagen maar onder een andere nickname |
ik voel me al bijna trots dat ik het kantineloze forum nog heb meegemaakt (alleen wel onder een andere naam) :D
|
Waar haal je dit eigenlijk vandaan?
|
Uit principe was ik toen geen lid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik probeerde admin op te komen :cool: :
Citaat:
|
Citaat:
|
Was nog van voor mijn tijd. Maar wel leuk om te zien. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |