![]() |
geen titel...gaat over nutteloze gevoelens
geen titel
terwijl het ongrijpbare de onbereikbaarheid, mysterie toebedeeld blijft de liefde zichzelf Stilletjes, rustig wachtend om te houden van vasthouden tot cirkelstroom de liefde, in balans. |
Wiew...wat goed. Echt onwijjjjs goed hier kan ik echt enthousiast van worden. Onwijs kort maar echt zoo krachtig. Okay dit klinkt als onwijs geslijm maar vind dit dus echt heel goed. Heb gewoon geen kritiek. punt.
Jeetje ...een titel, misschien iets van "Evenwicht" ofzo? Of zoiets dan ...is moeilijk te zeggen, wel iets wat daar op slaat denk ik... |
"Hoewel ik u beide bemin
is er één die diep in mij huist" terwijl het ongrijpbare de onbereikbaarheid, mystery toebedeeld blijft de liefde zichzelf stilletjes, rustig wachtend om te houden van vasthouden tot cirkelstroom de liefde, in balans ---------------------------------------------- thx voor de reactie! ik had meerdere versies en wil eigenlijk wel weten welke er het beste gevonden wordt , die eerste zin was de aanleiding tot het schrijven , weet niet of hij erbij moet. ook de op één na laatste weet ik niet van of hij erbij moet thx! beter zo ja, de eerste regel laat ik hier staan, als soort van Titel |
Hmm...de eerste zin vind ik wel mooi, al hoeft dat er voor mij gevoel niet direct bij. Maar die zin voor de slotzin zou ik zeker weten weglaten, dat is gewoon neit nodig. Het is zo ook al duidelijk.
|
wat een geweldige gedichten:D:D:D!!!!
|
Hm, best leuk om te lezen.. Komt echter wel erg kort over op mij.. Lijkt niet af ofzo.. :s
Genesis |
Citaat:
Mooi, kipje!, ik vind het erg mooi verwoord!.In deze versie zou ik die eerste 2 zinnetjes weglaten, maakt het voor mijn gevoel minder sterk. mystery>expres engels of....?..ik zou het 2e gedeelte, gewoon op de volgende zin zetten!. Mooi gevoelig duidelijk. x |
“Hoewel ik u allen bemin
is er één die diep in mij huist” liefde, lust, angst en ego Ik wil voor eeuwig kiezen Niet weer keer op keer verliezen Want terwijl het ongrijpbare de onbereikbaarheid, mystery toebedeeld blijft de liefde zichzelf stilletjes, rustig wachtend om te houden van vasthouden tot cirkelstroom de liefde, in balans ------------------------------------------------- nu is ie af, beetje over the top maybe, ik weet het niet.... |
Die laatste vind ik veel beter inderdaad :)
Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |