![]() |
zatoichi Topic
Hoi
Ben normaal niet echt van de japanse films helemaal niet vechtfilms in het bijzonder. Maar toch wel benieuwd naar deze, daarom ga ik denk ik 'm denk ik deze week zien. Moet alleen nog even overgehaald worden. Dus heb je 'm gezien zeg even wat je ervan vond enzo Heb je 'm nog niet gezien hier is de trailer: http://office-kitano.co.jp/zatoichi/qt2_large.html (QT, 15 meg) |
Ben er zelf ook ERG benieuwd naar.
''With its mix of melancholy moments, abrupt violence and broadly played buffoonery, Zatoichi is very much a Kitano movie, yet he still treats the genre with respect. While it's too slight to rank with his masterpieces, Fireworks and Sonatine, the exuberant finale is like nothing else you'll see at this year's fest.'' -Jason Anderson ''Kitano is very good in the title role of the mythical hero everyone underestimates; and as a writer-director he builds the film skilfully to the climactic showdown between Zatoichi and Hattori, then continues on to tie up the story's hidden loose ends.'' -Rich Line Dat belooft wat. Trouwens, probeer meer Japanse films te bekijken want je weet niet wat je mist. Aanraders: HANA-BI, SONATINE, VIOLENT COP, SEVEN SAMURAI, RAN, THRONE OF BLOOD, THE HIDDEN FORTRESS, AKIRA Enkele van deze films kun je gewoon bij KaZaA downloaden. |
Naar deze film ben ik ook heel benieuwd :) .
|
Kitano maakt alleen maar brute films
|
Lijkt mij een goede film, die japanners kunnen dr wat van. (y)
|
Hmm sja ik denk toch niet dat japanse films mijn ding zijn. Maar ga desalniettemin wel ff kijken morgen. (y)
|
Krijg laatste tijd toch steeds meer sympathie voor Japan. Wil hem ook binnenkort wel zien. Kijken of ie ergens in de buurt draait/gaat draaien.
|
man ik ga er zeker heen
met maypole awarshcijnlijk ;) al vanaf dat ik wist dat die film kwam wilde ik m zien hij is van beat takechi, hij is goede acteur/regiseur :) |
Kheb m gezien bij het rotterdams filmfestival. Op zich wel indrukwekkend, maar wel veeel bloed, alhoewel dat wel heel duidelijk nep is en er ook pas later aan is toegevoegd. Dus geen ketchup taferelen :p
Uhm tsja...wat moet ik er verder over zeggen...de vechtpartijen werden op een gegeven moment een beetje ssaai, maar net toen ik d8: ja nu is het echt wel genoeg kwam er een vrij verrassend einde wat eigenlijk niet helemaal bij de film paste vond ik...heel andere sfeer. Mja...kweet niet of je hier wat aan hebt maar goed :o |
Hehe hij was retecool :cool: (y)
|
aaaww fijn
:D ik wil hem ook snel zien! lijkt me leuke film |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |