![]() |
Hetzelfde geslacht?
Wat vind je van 2 mensen die verliefd zijn op elkaar van hetzelfde geslacht?
xx |
Homo's en lesbiennes dus?
Geen problemen mee! |
Lol, een ex van mij (alweer 2 jaartjes terug ofzo) heeft een tijdje geleden gezegd dat hij denkt dat hij homo is. Vind ik wel kewl ;)
|
niks op tegen hoor
zo zjin ze gewoon.. :) |
Whatever floats your boat
|
Geen problemen mee, zolang ze 't niet in my face shoven.
Zelfde geldt ook voor heterokoppels, dus... ;) Single zijn sucks :o |
Ziek!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen problemen mee, twee hele goede vriendinnen van mij hebben wat met alkaar gehad. Was in het begin wel even wennen maar uiteindelijk wast heel cool voor ze :cool:
|
en hebben jullie ooit met iemand van hetzelfde geslacht gezoend?
|
Nee, nog nooit, ik heb er eigenlijk ook geen behoefte aan, voor zover ik weet.
Kutenquêtes...:p Citaat:
;) |
Wat zou ik nou tegen homoseksuelen moeten hebben? :confused:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend, maar zou het best eens willen doen hoor. |
Niets op tegen :) En waarom zou ik ook? Het punt is dat mensen gelukkig zijn en het maakt dus niets uit of dat met iemand van hun eigen of iemand van het ander geslacht is.
|
Hmm okaj.
Ik benzelf bi. En ik heb het overmorgen 2 weken met me vriendin :p en hiervoor heb ik ook al eens met meisjes gehad. Maarja. xx |
Ehm, ja, ik heb 2x met een meisje gezoend. En nu?
Citaat:
|
Citaat:
|
:"p
|
Citaat:
|
Citaat:
nice :) |
tsja met zo"n voorkeur wordt je geboren he.. dan moet je dr ook maar aan toegeven. Ik heb er niks tegen verder, het is gewoon een afwijking van de natuur ofzo, verder niks bijzonders.
|
Citaat:
|
wel leuk gezecht opzich :p
|
Citaat:
|
hmm jammer :p
je weet niet wat je mist haha ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb geen problemen met homo- en biseksualiteit. |
Je hoeft niet zo te schreeuwen. :p
|
ik heb met niemand van het zelfde geslacht gezoent. Ik heb geen probleem met homo's en lesbies ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen... ik kan daar niet zo mee zitten.
|
Daar vind ik niets van, like bij hetero's.
En: nee. |
Ik ben ervan overtuigd dat ik op karakter val en niet op uiterlijk :)
Dus...... jongen of meisje maakt dan ook niet uit he ;) KUS! |
Citaat:
|
Citaat:
hier ben ik het wel mee eens opzich :) |
Ik heb er geen problemen mee, als die zo gelukkig zijn moeten ze dat zelf weten. Zelf ben ik gewoon hetro, heb wel eens met hetzelfde geslacht gezoend, maar dat was in een vage situatie en zou ik niet meer over doen :o
|
Citaat:
|
Geen problemen mee hoor :)
|
Niets op tegen.
En 'k heb nooit met een meisje gezoend, want daar heb ik geen behoefte aan. |
Deze discussie is letterlijk al uit de vorige eeuw.......
Ik denk persoonlijk dat mijn mening, en die van anderen er niet toe doet, als je maar gelukkig bent |
Je vraagt dit voor jezelf neem ik aan?
Wat kan jou het schelen wat anderen van je denken, als jij maar gelukkig bent, toch? Ik heb ook een jaar lang gedacht dat ik bi was, wat, ik was er van overtuigd! Moeilijk in het begin maar er reageerde eigenlijk niemand vreemd op. Ik heb nooit met een meisje gezoend maar zou er opzich niets op tegen hebben. Ben er nu van overtuigd dat ik hetero ben en ben alweer bijna 2 jaar gelukkig samenwonend met een 28 jaar oudere man, so..? |
Nou, ik ben zelf niet lesbi, maar ik heb echt geen problemen met mensen die dat wel zijn. Ik zou het misschien wel gek vinden in het begin, als een vriendin oid mij opeens vertelt dat ze verliefd is op een meisje maar ik accepteer dit wel zeer zeker.
|
ik heb er geen problemen mee want ik ben zelf bisexueel en doe dat dus ook.
|
Ik vind homo's echt geweldig 8)
|
Citaat:
|
Geen problemen mee, zal er echter zelf niet aan beginnen.
|
Citaat:
Omdat mensen bij mij op school er soms wel problemen mee hebben. maargoed, daar geef ik niks om :p |
Citaat:
|
Geen problemen mee hoor.. zolang mensen mij er maar niet mee lastig vallen vind ik het prima. k Heb een keer met mn beste vriendin gezoend, we waren dronken enzo,... en onze vriendjes (nu mijn ex trouwens) vonden dat wel geil, hehe
|
Nee ik heb er niets op tegen.. moet iedereen zelf weten. Persoonlijk vindk het niet echt geweldig als 2 jongens of 2 meisjes voor mn neus staan te zoenen maja..
En nee ik heb ook nog nooit met een meisje gekust. Wat ik trouwens niet begrijp hoe 2 meisjes zouden vrijen?? oke ze kunnen wel vanalles bij elkaar doen, maar 'echt' elkaar ontmaagden oid lukt toch niet?? |
Wat een loos topic dit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |