![]() |
gewilde dingen
Ik heb vandaag de opdracht op school gekregen om 3 dingen mee te nemen die populair zijn, en die iedereen zou willen hebben. het is voor een kunst achtige iets workshop, iig een creatieve begeleider zit er bij. het ding mag 20 bij 20 cm zijn en hoogt maakt niet uit.
ik zat in ieder geval te denken aan mijn verzekerings pasje, goede gezondheidszorg is iets wat iedereen denk wel zou willen hebben. wat voor dingen zou jij mee nemen? en waarom zijn de dingen die anderen bedenken slechte of goede ideeen? |
Je mag dus iets kiezen dat handzaam is en symbool staat voor iets abstracts als gezondheidszorg? Dan ga ik voor een routekaart voor de vrede, een kookboek bevattende recepten voor geluk en een kaartje met daarop Jons wachtwoord. ;)
Hoe afgezaagd. :P |
Ik vind een bankpasje nogal handig.
|
nee het moet echt een voorwerp zijn, wat iedereen zou willen hebben. dat pasje van mij is dan misschien wel een beetje abstract maargoed..
|
Citaat:
|
eten
drinken onderdak |
Citaat:
|
mp3-speler
digitale camera ... |
ja maar zouden mensen in een derde wereld land nou graag eenmp3 speler willen? ze hebben neit een shet geld baterijen te kopen of er iets op te zetten..
komop ik wens jullie creativiteit! help me :D |
Citaat:
een boterham met pindakaas een kop thee een opvouwbare tent (die je dus heel klein kunt opvouwen) |
Citaat:
ik hoef geen tent hoor :D het meot trouwens ook iets zijn wat IK bezit, ik moet het namelijk echt mee nemen |
ik denk hier al 3 uur over na, dus ik heb al heeel veel van t lijstej gehaald :)
|
Jullie leraar is een dief en neemt strax al; die gewilde dingen mee naar zijn huis :evil:
|
Citaat:
|
tis niet mijn leraar.. wij krijgen allemaal bners op school voor workshops.. mabel wisse smit en dat soort gochem(?) komt ook
|
Citaat:
een onderbroek dan? |
Citaat:
jaja ik ben kritisch.. de beste ideeen ga ik namelijk meenemen |
* Mijn hart (leven is belangrijk)
* Mijn pinpas (geld is belangrijk) * Foto van me vriendin als ik een vriendin had (liefde is heeeeeeeeel waardevol) |
Citaat:
hoe moeilijk ben ik? ik daag jullie hersenen uit :cool: |
Je paspoort, wie wil er nou geen identiteit hebben?
|
Njah, tegenwoordig zou een horloge ook nie slecht zijn omdat de tijd zo f***** belangrijk is geworden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou verzin er nog maar 1tje, dan ga ik even gilmore girls kijken :D |
een opdraaibare radio (Wereldontvanger. De batterij wordt opgeladen door zonne-energie, door handmatig op te winden of door middel van een adapter):
http://www.greenpeaceshop.com/produc.../big/72920.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk eigenlijk niet dat er een voorwerp bestaat dat iedereen op de wereld wil hebben en jij mee kan nemen naar school. :o
Je bent erin geluisd door die leraar. :P |
Citaat:
|
wat een kutopdracht...pff
een potlood. Iedereen wil vast wel eens een potlood. De koningin wil trouwens wel 5 euro hebben. Als ze een t-shirt voor Alex koopt bij Zeeman ofzo... |
Met een lief baasje en een ruim gevulde voederbak ben ik al tevreden (y):)
|
het punt is...deze opdracht is onmogelijk, omdat áls er al iets bestaat dat iedereen zou willen hebben...de kans miniem is dat jij em hebt.
oke, The Peace Book, 108 simple ways to create a More Peaceful World. Asjeblieft, nu heb jum ook: The Peace Book |
Citaat:
Ich bin ein Schweizer :cool: |
een IPod
|
Citaat:
|
Citaat:
www.apple.com/ipod |
Citaat:
|
Ik hoef dat niet zonodig te hebben.
|
In een 3e wereld land ;)
1 miljoen euro Condooms (omdat ze anders aids krijgen) En een moeder omdat iedereen een moeder nodig heeft zo goed. Het zijn eigenlijk geen dingen maar oke, je hebt ze wel nodig :o :cool: |
Citaat:
|
Alsof de paus zo'n ding wil...
:p |
ik weet het ik weet het ik weet het! een aantal mg vitamin B12!
|
Ik weet wel dat niemand "echt" ziek wil zijn.
|
asperientje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |