![]() |
Need For Speed Hot Pursuit 2
Bij Need For Speed Hot Pursuit 2 kom ik in Championship bij de Australian Challenge erg moeilijk in de top3 om verder te komen.
Weet iemand goede schortcuts te zitten? O ja, welke wagen is beter(allround): De Mercedes Benz CLK-GTR of de Mc Laren F1? |
|
Het is vrij makkelijk uit te spelen ik weet niet precies welke baan je bedoelt maar ik weet wel dat de Mercedes meer allround is, qua snelheid niet veel langzamer dan de mclaren en draait veel sneller en beter
|
Citaat:
De rest is inderdaad relatief makkelijk |
Citaat:
want bij die moet je ergens voor de vulkaan(bij forward) naar recht en bij de bocht met het natte gedeelte is daarvoor een bruggetje tussen de struiken, die is ook sneller |
Citaat:
|
Mercedes is allround beter..
|
mc laren f1 heb je daar in 2 smaken geloof ik.... de NFS editie is inderdaad uber snel.. dus je zal echt moeten proberen om het te doen met die wagen, de mercedes is gewoon te langzaam...
suc6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat mij niet om de snelheid maar alround, ja ok, dik over de 400 met de F1 is inderdaad flink sneller als 330 op het rechte stuk van Calypso Coast met de CLK-GTR, maar 't is echt niet normaal hoe hard je door de bochten kunt met die GTR
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |