![]() |
Hoe ga jij op vakantie (zelf geregeld of reisorganisatie)?
Ik heb m'n vakantie zelf geregeld. Zelf onderkomen geregeld bij een klein pension, en de (trein)reis gewoon met NS Internationaal (wat een klotevolk daar, je wordt er echt GEEEEEEEK van). Dankzij m'n goede kennis van het internationale treinverkeer heb ik kaartjes kunnen bemachtigen.
|
van beide een beetje.
niet alles helemaal zelf geregeld, maar ook niet alles helemaal laten regelen. we gaan met de auto naar een caravan die we via internet geboekt hebben. |
ik zit in de organisatie van het kamp waar ik dus mee mee ga. en een weekje bij mijn ouders op de camping. en minstens een week ecotopia, dat wordt georganiseerd door allerlei organisaties maar daar kun je zo ongeveer gewoon binnenlopen.
de reis zelf gaat per trein, maar binnen nederland kan ik dat heel goed zelf regelen met die grote gele borden :) |
Zelf regelen, kom je veel goedkoper uit. Last minute tickets, hotel via internet (y).
|
Reisorganisatie. Ik maak een lange reis en heb weinig zin om alles zelf te moeten regelen.
|
vorig jaar zijn we via twee organisaties gedaan. bij de eerste hadden we een pakket: veroer en overnachtingen. op de bestemming hebben we toen vanalles met die organisatie daar gedaan. vond wel fijn. geen gedoe enzo
|
Regel het altijd zelf.
|
Ligt er een beetje aan..
Ik ben afgelopen zomer naar Londen geweest, en daar hebben we alles zelf geregeld.. zelf beslist wat we gingen doen en wanneer enzo :) Maar als ik naar bijvoorbeeld India zou gaan, en ik zou daar een rondreis willen maken, dan doe ik dat liever met een organisatie. Niet een te grote groep mensen, maar het voordeel is dat je informatie krijgt over wat je ziet, en ook vaak leuke dingen te zien krijgt. Als ik dan later nog een keer terug zou gaan, zou ik misschien wel zelf alles regelen :) |
Dit jaar met een jongerenorganisatie.
En ach als we daar zijn zal het wel inhouden dat ik de pot voor eten en drank enzo bij me hou. Maar ik regel wel alles qua boekingen, betalingen e.d. 1. omdat ik het leuk vind en 2 omdat ik het de andere niet toe vertrouw;) 2 jaar geleden toen we naar terschelling gingen heb ik het voor het grootste deel zelf geregeld voor mij en 4 vrienden |
via een jongerenorganisatie.
Het plan was om het dit jaar allemaal zelf te regelen. Maar uiteindelijk zouden we dan veel duurder uit zijn. Daarbij hebben we zo ook meer zekerheid. Dus mocht er bijvoorbeeld iets mis zijn met het appartement of wat dan ook, dan kunnen we altijd een beroep doen op de organisatie en zij kunnen ons dan uit de brand helpen :) . |
We gaan rondreizen met een groep ed, reisorganisatie dus...
Geeft me ook wel een prettiger gevoel, veel dingen zijn al geregeld, daar hoeven we ons dan niet meer druk om te maken... :) |
turkije via reisorganisatie, en euro disney zou het goed kunnen dat we zelf iets regelen maar dat weet ik nog niet zeker...
|
ga zelf een boot regelen in friesland.
das toch alle wat je nodig hebt voor een geweldige vakantie? :D en hoe m'n ouders de vak. naar amerika regelen, weten ze ook zelf nog niet. |
Dit jaar regel ik het zelf,
maja zoveel valt er niet te regelen. Ticket heb ik al gekocht,...en verder nog ff 'n hotel zoeken....en aangezien mijn oom nog wat adresjes kent moet dat nie zo heel duur worden,...hoop ik. Kga trouwens naar Canada,.. |
Met mijn ouders mee. Die regelen het zelf trouwens, niet via een of andere organisatie.
|
Zelf regelen, de vlucht is al geboekt, nu nog een slaapplaats zoeken, maar dat moet nog wel lukken.
Verder valt het regelen reuze mee en met een beetje mazzel is dit goedkoper dan het door een reisorganisatie te laten doen. (is iig de bedoeling) |
zelf een goedkope vlucht gezocht en een jeugdhotel geboekt. Nu nog even een nieuw paspoort organiseren en een reisverzekering. Oja en nog ff werken voor extra geld; Klaar is ik
|
Ik heb een pakketreis geboekt bij een reisorganisatie. Wel zo makkelijk en in mijn geval véél goedkoper dan het zelf regelen. Daarbij zijn de meeste hotels in het land waar ik heenga totaal gericht op de pakketreizigers, er zijn dus maar weinig kamers/appartementen die je zelf kunt regelen.
|
bij peter langhout reizen
|
Ligt aan m'n bestemming.
De komende vakantie regel ik zelf, omdat dat goedkoper en makkelijker is. Maar bijvoorbeeld de wintersport waar ik net vandaan kom heb ik niet zelf geregeld. Is ook niet te doen. |
Zelf regelen, want anders ben je weer zo afhankelijk van die maatschappijen.
|
we wilden eigenlijk via een organisatie boeken, maar daar kwamen de data niet goed uit, dus deden we t maar zelf via internet. is uiteindelijk nog goedkoper ook!
|
GoGo-tours
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |