![]() |
bestandstypen
een programma heeft samen met het programma zelf quicktime viewer ofzo geinstalleerd, toen ging hij alle jpg bestanden open met quicktime en dat wou ik niet. Dus ik terug veranderen maar ik kan nu gene miniatuur versie zien want er staat zon microsoft photo editor pictogrammetje in, hoe fix ik dit? ik kan niet een ander pictogram kiezen bij mapoties
|
Euh..
Wil je een ander icoontje of wil je dat het door iets anders geopent word? En welk besturingssysteem heb je? |
Rechtermuisknop, Open With. Dan Windows Image Previewer kiezen ofzo.
Aangenomen dat je XP gebruikt. |
Citaat:
en dan kan je met shift+rechtermuisknop dat "open with" wel weer zichtbaar krijgen |
Citaat:
bij XP staat het er altijd tussen. Zo kies ik zo meestal m'n MicroDVD-speler te pakken voor AVI, je hebt dan een uitklap-menutje met de laatste zoveel keuzes waarmee je het hebt geopend (get it?) |
ik heb winme. hij opent hem wel met windows photo editor maar ik kan gene miniatuur versie zien van de plaatjes. En ikw il de miniatuur versies juist wel zien
|
Thumbnails wil je gewoon?
View > Thumbnails |
dat heb ik maar ik zie de plaatjes niet. Ik zie alleen een logo van het programma waarmee hij hem opent.
|
help :( :( :(
|
ik heb echt geen idee meer wat nou je probleem is..
maar de beste oplossing lijkt mij.. nieuwe image erop pleure.. mocht je die neit hebbe -> windows opnieuw installeren :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |