![]() |
desperado
zaterdag desperado op televisie (half 9 veronica volgens mij) de voorgeschiedenis van once upon a time in mexico.
desperado is een goede film en ga ook zeker even kijken zaterdag. iemand een idee of once upon a time in mexico even goed is? |
Hoe kan een voorgeschiedenis nu een voorgeschiedenis hebben? El Mariachi?? :nono:
Desperado is vet... maar ook weer gebaseerd op El Mariachi, maar goed heb hem op DVD:D |
OUATIM viel tegen.
Vind EL MARIACHI persoonlijk de beste deel van de trilogie. |
OUATIM heb ik nog niet gezien, Desperado is iig een superwrede film... maarja ik ben ook een Antonio-fan... (y)
|
Citaat:
|
Desperado is toch de Amerikaanse verfilming van El Mariachi? ik vond er niets veel verschil tussen zitten..
|
El Mariachi heb ik paar jaar geleden gekeken, s'avonds toen ik niet zo wakker meer was. Erg veel staat me er dus niet van bij :s, afgezien van apart camerawerk.
Desperado vond ik in elk geval wel vet en ik ga hem zaterdag wel nog een keer kijken denk ik :) |
Citaat:
Beetje rare vraag maar heb je uberhaubt wel gekeken? Ik vind El Mariachi wel iets beter maar eigenlijk lastig te vergelijken, totaal ander soort film als Desperado. |
Desperado is een soort van high bidget remake van El Mariachi
|
Ik vond Desperado een soort van parodie, echt heel slecht :o Maar wel weer heel leuk :D
Ik ben wel benieuwd naar OUTIM, want er schijnt mooi camera werk en een goede rol van Johnny Depp in te zitten.. |
Hmmm heb ik heel lang geleden ns gezien, kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren.. Nog maar een keertje kijken dan.
|
kvind OuaTiM echt wel bruut... die afgezaagde shotguns gaan echt te ver. echt een bruute film
|
lijkt me n goeie film:)
|
Ik heb hem een keer gezien, al een tijd geleden. Ik vond hem wel leuk toen geloof ik :)
|
steve buscemi... :cool:
heb op video, van iemand toen gehad dus.. |
Fuck, wat een vette film zeg... Antonio Banderas (;
Ik had hem werkelijk waar nog nooit gezien.. wel erg elite met 'the guitarcases' .. mooie dame(s) in de film :) freggelfreak > offtopic: Ik vond Once upon a time in Mexico toch persoonlijk een mindere film dan zijn voorganger, Johnny Depp krijgt een rol die ik hem juist niet goed vind 'suiten' (in tegenstelling tot een aantal recensies) .. zo zie je maar weer dat de meningen over een film erg verdeeld kunnen zijn .. (deel 1 vond ik beter dan 2) Deel 1 krijgt van mij een goeie 7 .. Deel 2 krijgt van mij een 6-je .. |
Bij Van Leest zag ik een box liggen met El Mariachi én Desperado
Ik koop de box wel een keer als OUATIM er bij zit:) |
Citaat:
sory voor het mierenneuken,maar dat moest ik toch even zeggen. Bovenaan de topic, staat de naam van deel 1. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm, ik lees wat tegenstrijdige dingen...
is desperado nou een re-make van el mariachi of is het nou een trilogie? ik vond OuatiM overigens wel een erg leuke film... |
Johnny Depp als Wonka? :(
Ik hoop dat hij enigzins in de buurt komt van Gene Wilder :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
El Mariachi was bedoeld voor de Spaanse filmmarkt en was een low-budget film. De film was een enorm succes en regisseur Robert Rodriguez besloot een remake te maken met bekende acteurs en met een hoger budget: Desperado.
|
Ik was van plan om naar te bios te gaan voor OUATIM, maar ik twijfelde omdat ik de 'voorganger(s)' niet had gezien. Dus ik ga zeker kijken zaterdag (of opnemen) en dan vind ik het vast leuk én dan kan ik ook naar de bios! Antonio B. is de beste acteur!
|
Citaat:
|
hehe, ja ik baal ontzettend... dan ga ik chocolat morgen kijken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oe, op Ned. 1 ook nog, dus geen reclame.
|
Citaat:
maar een dvd is wel hipper natuurlijk :cool: Er komen trouwens een hoop erg leuke films op tv komende week (y) |
Citaat:
maar ik had chocolat nog niet gezien.. :o |
Citaat:
Maar Chocolat is zooo leuk!! En in onze gids staat een mooi johnny depp plaatje :cool: |
Citaat:
oeeeeehh... <333 |
Welke dan?
|
ouatim is eigenlijk de vierde deel van de epos. ouatim is een vervolg op een spookfilm, het derde deel eigenlijk.
er komt dus ook nog nog een deel, wat dus afpeelt voor de gebuertenissen van ouatim |
Citaat:
-a few good man -the world according to garp -romeo + juliet allemaal films die ik nog steeds een keer moest zien.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit dat? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |