![]() |
Queensday
op advies van roxy dus een nieuw topic;
inside-outside splinter queensdayparty will be 30/04/'04 dit heb ik van het oude garde forum: de volgende bands staan al vast: Hukedicht (hi action punk from Swiss!! !! !! !! !!) 69 Charger (God Damn Rock 'n roll Motherfuckers) The Hunchbacks (UK) (poppunk) Wiseguy (r'dam sleazerock) Index (street ska reage core from venlo) Accelerators (retarded poppunk from rotterdam) Outfreaked Nerds (punkrock from Venlo) Grindolls (D) (used to be called I.O.U. Nothing) The Fumblers (Greenday punkrockers) The Sharpies (featurinf mebersfrom the apers, the ceterfolds, up to no goods and accellerators) The B-Sharps(hi action poppunk) Uncontrollable Runs (Board Buddies) www.queensday.tk www.oude-garde.tk |
ik zeg nogmaals:
the fumblers en the sharpies zijn de coolste opkomende punkrock bands! |
Citaat:
(dan heb ik t vooral over de sharpies he :o ) |
the sharpies wordt idd geweldig!
zekerrr! |
Waarom is er altijd zo weinig variatie op die festivals. Al die mierzoete bandjes en wannabe rockstershit.
|
kan aan mij liggen, maar WAT EEN KUT SITE, kan niet eens vinden waar het is(moet toegeven dat ik nog een beetje moe ben :o )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de Splinter in Venlo?
|
wel zo ongeveer altijd dezelfde line up ja :rolleyes:
|
Deze line up kan ik nou niet bepaald een harde plasser van krijgen. Ik verwacht dat de line up van the Minds in Amsterdam heel wat boeiender zal zijn. Dus daar ben ik waarschijnlijk gewoon weer te vinden, net als voorgaande jaren.
|
voor liefhebbers zijn het leuke bandjes. het is een gezellige dag enzo. en altijd super druk.
heb ik daar ruchter niet ooit gezien met een uppercut shirt over een bloes heen? |
komen er weer indianen die zich op gaan hangen aan hun tepelpiercings?
|
er komen geloof ik nog 6 bandjes bij dus dit is pas 2/3 van de line up. het lijkt me in ieder geval een best gezellig feestje.
|
Citaat:
|
Citaat:
verder kan je kijken op: http://oudegarde.proboards24.com/ind...num=1074175095 |
en die indianen gooien ook met bloemetjes
en altijd recht in mijn gezicht maar ik ben er natuurlijk weer :p derde keer alweer ben bijna een pro jaja ok mooi |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
in eindhoven op stadhuisplein?
|
Citaat:
|
Citaat:
eh Merel :cool: maar beter hebben we het over het festival |
Citaat:
maar, ehh, als ik nog in venlo had gewoond zou ik zeker weer zijn gekomen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
'gast' |
maar komen er weer gare mensen die er uren overdoen voordat ze iemand ophangen en hem dan een uur laten hangen?
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kom ik wel weer terug als ze klaar zijn (y) |
hm... gaar, leuk dat je op mijn pc onder jouw naam inlogt, maar log je dan ook weer uit :p
|
hahahaha
pardon helen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen nu dnekt iedereen dat je schizo bent, je reageert op jezelf :p (nog last van je tattoo by the way?) |
tattoo???
|
Citaat:
|
die dingen die je bij de kauwgom krijgt van bart simpson
whut whut! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ze nog! + dat kartonnen doosje waar ze inlagen in de winkel want die heb ik helemaal gekocht :D |
Citaat:
gaar en ik zijn gisteren op de 'operatietafel' (??) neergedonderd en bewerkt :D |
Citaat:
ik herinner me ook nog iemand die gast van playroll met die snor :cool: |
Citaat:
jaaa het gaat wel ok als ik me maar niet beweeg gaat alles goed mja :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |