![]() |
Wiet in pijpje; hoe en wat?
Dat versnipperen van wiet, voor in een pijpje(gewoon een pijpje, geen waterpijp), doe je dat met je handen? En hoe ver moet je het versnipperen? De voige keer had ik nogal grote brokken. Ohja, is het bij jullie ook zo dat je na elke 2 hijssen moet aansteken? Hoe vaak kun je ongeveer high worden van 1 gram? maw, hoeveel moet ik er per keer doorheen smoken? Geen idee hoeveel ik in dat pijpje moet doen...
De vorige (eerste) keer ging het eigenlijk (op het steeds opnieuw aansteken na) best lekker, maar ik wil wat zekerheid :P |
gewoon uitproberen & altijd goed tot poeder verkruimelen, brokjes branden niet goed
|
hehe als je een pijpje hebt met een groot gaatje dan wil je een gaasje hebben dan kun je je wiet wat fijner verkruimelen met je handen of wat je wil :P
en dat je het vaak moet aansteken maakt niets uit, al steek je elke keer bij elke hijs aan en ehm hoe vaak je high kan worden van een gram is bij iedereen verschillend |
goed verkruimelen, aansteken indien nodig... rest wijzigd zich vanzelf :p
|
Als ik lui ben doe ik soms wel eens grote brokken in m'n pijpje. Heb niet altijd zin om helemaal te verkruimelen. Op zich maakt het niet zoveel uit, je moet toch al heel vaak aansteken meestal (tip: hou je pijpje in de wind en je hoeft 'm minder vaak aan te steken... gaat alleen binnen niet op natuurlijk :rolleyes: )
Anyway, een pijpje smoked vrij zuinig, dus met een gram kan je in een pijpje sowieso meer dan in een joint... maar hoeveel, dat verschilt idd per persoon. |
Als je het in een pijpje doet.
Tabak er bij in of niet? |
zelfde als bij een joint
rook je em puur of niet dat is een eigen keuze, in een pijpje vind ik puur wel lekkerder |
In de V.S. doen ze altijd puur, omdat de wiet daar slecht is......
|
Toen ik met pijpje deed was het inderdaag ook elke paar hijsen weer aansteken ...
Had t nie verkruimelt en vond t eigenlijk wel fijn .. |
vriend van mij en een andere gast hebben gister met z'n 2-en voor 9,5 euro wiet een pijp gerookt.. terwijl ie voor 5 man bedoeld was :p
zeggen ze achteraf dat het per ongeluk ging :rolleyes::D |
hehe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zowiezo, ik zeg vaak dat de amerikanen dom zijn... hierin zijn de nederlanders dom Rook het puur :) Spaar je longen, en vlieg ipv zwem |
Citaat:
die laatste keeer was oud en nieuw met veel drank en wiet en salvia |
en wat bevalt je beter?
|
Citaat:
|
hehe ah ok we gaan trouwens wel erg offtopic :p
|
Citaat:
|
Voortaan geen joints meer thuis, pijpje bevalt me prima! :D En het effect van puur vind ik ook beter... Ohja, het is nog gezonder ook :cool:
|
Citaat:
Ik rook al een hele tijd helemaal geen joints (om de tabak) meer en heb al een kleine verzameling mooie waterpijpen :) Vooral hasj puur is erug lekker :) |
Puur ruled! Heb nog nooit vrijwillig met tabak gerookt (alleen als het echt niet anders kon)
|
morgen pijpje kopen :D
|
heb pijpje :P .. nu nog wiet ... :(
|
ja doen
|
Ik pleur dr altijd gewoon dikke brokken in heb nooit zin om te male :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |