![]() |
niet verliefd willen zijn...
ik heb genoeg aan mn hoofd, en uitgerekend op het meest onberijkbare meisje wordt ik verliefd, daarbij komt dat een goede vriend van me haar ook (inens¿) leuk vind...
grrr fuck it, kwil helemaal niet verliefd zijn, opzich no prob als mn vriend met r gaat. maar elke x als r zie ben ik verkocht.... kan ik er iets aan doen, moet ik er toch voor gaan of gevoel negeren en hopen op t beste..... naja iig dank :) |
Als het echt niet kan kun je het gevoel een tijdje negeren
echt blij zul je er niet van worden magoed ja kan ook iets moois mislopen |
Het allefijnste lijkt me als je vriend dus echt iets met haar zou krijgen. Dan kan jij haar mooi uit je hoofd zetten onder het mom van 'vriendin inpikken kan nou eenmaal niet'..........
Maar.... ik ken het gevoel van niet verliefd willen zijn en het dan toch worden en het is knap klote. |
argh, frustrerend isset. maar ik denk dat ik me ff ervan af probeer te keren. we zien daarna wel... hopen
|
Ga fijn je vriend aan haar koppelen :)
Het is echt een goede oplossing. Geloof me maar....... ;) |
Als jullie voor elkaar voorbestemd zijn dan komt het later allemaal wel goed en dan hoef je er nu nog geen haast achter te zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat je vriend aan haar koppelen nou echt de oplossing is. :|
|
Weet je, ik heb het eens gehad met een meisje waar ik helemaal hotel de botel van was, maar het was gewoon echt niet het goede moment. Als we toen iets met elkaar hadden gekregen had het niet lang geduurd, want ik was er nog niet klaar voor. De enige reden dat ik me er overheen heb kunnen zetten was doordat ze iets kreeg met een goede vriend van me :D
Aan de ene kant was dit klote, maar het was ook zo ontzettend fijn! Ik kon gewoon niet iets gaan doen met zijn vriendinnetje :) |
Ja dus? iedereen is anders.
En je vriend aan het meisje waar je verliefd op bent gaan koppelen vind ik persoonlijk maar raar. |
Nah, het hoeft geen koppelen te zijn. Zo bedoelde ik het niet helemaal. Meer van.... ga ze niet in de weg zitten met jouw verliefdheidgevoelens :)
Iedereen is inderdaad (en gelukkig) verschillend, maar bij mij werkte het.... |
opzich vind ik dat ook, maja er zit een logica in (misschien beetje krom maja:p) maar dunno, morgen zie ik dr weer.... kheb geen idee hoe ik moet reageren.... en godver kan ik t niet uitzetten ofzo :bloos:
|
Citaat:
maarja als je dr echt leuk vind weet ik nie of t wel slim is om dr aan je vriend te koppele. straks blijf je dr leuk vinden en dan baal je, en je kan t al helemaal niet maken om dr van je vriend "af te pakken". |
zorg iig dat je geen jaaaaaaaren op haar verliefd blijft, daar wordt je ook niet vrolijker van
|
dat heb ik dus ook, maar alleen dan heeft ze me vriend afgewezen... dilemma :|
|
moet ik nu iets zeggen als... 'don't worry, verliefdheid gaat wel over'? of iets dergelijks... maar hoezo onbereikbaar? isn't it great to be in love? :D
|
Citaat:
|
Hmm haar aan je vriend koppelen is volgens mij niet zo'n goed idee. Er kunnen dan allerlei situaties ontstaan en straks word je jaloers op je vriend (n)
Weet je vriend dat jij haar leuk vind ? Naja stel dat ze ook gek op jou is, zou je dan niet de kans grijpen en ondanks de situatie het proberen ? |
Citaat:
|
Voor alle duidelijkheid: "koppel" (ik háát dat woord) je vriend dus niét aan dat meisje dat je leuk vindt! Later zul je spijt krijgen als haren op je hoofd! Trust me: been there, done that, bought the T-shirt...
Als ze inderdaad 'onbereikbaar' is: uit je hoofd zetten, nú, meteen, niet over een maand ofzo, want dan is het te laat! Geen contact meer zoeken, verbrandt alles wat je aan haar herinnert en ga door! *En néé; ik heb niét makkelijk praten!* |
pak het zwaard en strijd voor haar!
|
Ik weet niet wat het is om verliefd te zijn, ben het gewoon nog nooit geweest..
Ik kan dus geen tips geven helaas. |
Waarom probeer je haar niet te 'krijgen'??
Nee heb je... :rolleyes: Want wat bedoel je met onbereikbaar? Ze is te knap en je denkt dat ze jou niet ziet staan? Dat weet je namelijk niet |
Tsja......niet verliefd willen zijn. Dat heb ik ook n jaartje of anderhalf gehad. Ik viel op mn beste vriend, die (uiteraard) al n vriendin had. No way dat ik daar ooit tussen zou komen (mn geweten enzo) maar t voelt niet zo leuk idd
|
mwha op 14 feb heeft ze tegen mij & vriend nee gezegd.... :|
|
op wie bn je dan :cool: ?
|
word verliefd op iemand anders. Kijk alleen naar haar minpunten. en haar koppelen met jou vriend kan natuurlijk ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*schopt black angel onder kont*
waar een wil is, is een weg :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |