![]() |
Webcams
Welke webcams hebben jullie. Ik heb een Logitech QuickCam Express. Als het kan graag met foto.
http://www.logitech.com/lang/global/...ductov2567.gif Das de mijne |
ik heb ook een logitech quickcam express.. gaar kolereding maarja kheb em gekregen (van de sint nog wel.. 2 jaar geleje ofzo)
|
Dezelfde, kreeg ik bij mijn chello abb. ofzo... maar gebruik hem nooit, voor foto's heb ik mijn digitale camera :D
|
Logitech Quickcam 2, gratis van Chello gekregen...
|
Ben ik de enige ofzo die hem zelf heeft gekocht?
|
Euh, lekker interessant; over webcam's praten.
Evengoed heb ik een Logitech Express User nogwat. Simpelste van het simpelste. |
Citaat:
Niemand gaat zelf geld betalen voor zo'n brak ding... |
AipTek Pen Cam Trio...
van pa geregen, kan 20 foto's mee maken @ 320 x 240 :o 80 @ 160x120 :D ofwel die digicam finctie is NEP.... vreet batterijen, moet nog digicam scoren :( verders nix speciaals deraan pa gehaald, FL 129 bij de aldi ofzo :) |
ik wil er ook 1 halen, maar heb niet zo veel geld, kan iemand me een goedkope aanraden? natuurlijk wel 1 met redelijke/goede kwaliteit...alleen mensen vertellen me altijd dat goedkope webcams maar rotdingen zijn, als je een goeie wilt moet je zeker 300 gulden uitgeven. Kijk, ik hoef geen top kwaliteit ofzo, maar wel gewoon dat het er allemaal goed uit ziet...ik heb er 1 gezien van philips voor 50 euro ofzo...
en hoe duur zijn die logitech's die iedereen hier schijnt te hebben? |
usb-uhci.c: USB UHCI at I/O 0xc800, IRQ 3
usb-uhci.c: Detected 2 ports usb.c: new USB bus registered, assigned bus number 2 hub.c: USB hub found hub.c: 2 ports detected usb-uhci.c: v1.275:USB Universal Host Controller Interface driver pwc Philips PCA645/646 + PCVC675/680/690 + PCVC730/740/750 webcam module version 8.5 loaded. pwc Also supports the Askey VC010, Logitech Quickcam 3000 Pro, Samsung MPC-C10 and MPC-C30, the Creative WebCam 5 and the SOTEC CMS-001. usb.c: registered new driver Philips webcam Geweldig dingetje. 175 gulden - 5 gulden korting omdat ik me haar rood had gespoten. Linux 2.4 en Windows XP 2600 compatible :) |
Ik heb zo'n ei-cam van philips, (ToUCam Pro). Prima kwaliteit, en kost ook niet veel.
|
Logitech Clicksmart 310, best grappig dingetje
http://www.logitech.com/lang/global/...ductov3041.gif |
Citaat:
|
Creative Webcam mini
|
zelfde als dystopia: http://www.logitech.com/lang/global/...ductov2566.gif
Logitech Quickcam 3000 Pro koele webcam :) |
waar kan ik je webcam stream bekijken jesse :)
want boven jesse op mijn scherm gaat natuurlijk niks en ik heb helaas geen webcam :( |
Ik heb geen webcam.
Want stel, mensen komen op mijn site, dan zou het toch zonde zijn als ze zich dood zouden schrikken :p -Desecrator |
Citaat:
|
Philips TOUcam Pro.
Philips Vesta pagescan Pine z100 Intel PC camera Pro Logitech Quickcam web Logitech Quickcam express De Logitech Quickcam 3000 Pro heb ik weggegeven. De rest heb ik nog :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest staat weg te stoffen :o 't zijn 'r trouwens 6 ;) |
Ik heb een Phillips "2Ucam" gekocht ofzo, maar die was na 2 weken 'verrot' (<--broertje/zusje) geeft nu ERG onscherp/wazig beeld. nee, het is niet software matig
|
Citaat:
Philips Vesta pagescan Pine z100 Intel PC camera Pro Logitech Quickcam web Logitech Quickcam express De Logitech Quickcam 3000 Pro heb ik weggegeven. De rest heb ik nog Hier staan er 6 op een rijtje, maar daarna vermeld je dat je er een weg hebt gegeven. Blijven er toch 5 over? Maar goed.. hangen er MAAR 2 aan de PC? Waarom heb je 2 webcams aan de PC? Lekker nuttig :p |
ik heb een TuCam XS, gekocht van Philips
http://www.pc-cameras.philips.com/images/pcvc730k.jpg ben dr erg blij mee, goed beeldkwaliteit en niet duur, €49,99 |
Citaat:
probeer eens aan dat dingetje te draaien dat om de lens zit, op die foto van mij is dat dat rode rondje. als ik daaraan draai wordt ie waziger...en scherper als ik hem weer terug draai |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom ik 2 webcams aan me pc heb? Omdat ik er maar 1 tegelijk kan aanspreken :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |