![]() |
(Opera & MSN)HELPPPPPP
Keb inplaats van Internet Explorer nu Opera op mn pc staan..want IE werkte opeens nietmeer :confused:
Maar nu werkt MSN ook niet meer..En k weet nu dus echt niet hoe k dat zo mot gaan oplossen :confused: Keb adsl hier..(speedtouch usb ding:D) En ik draai op win 98 Weet iemand hoe k MSN kan maken??? |
MSN en IE maken gezamelijk gebruik van bepaalde 'modules'; misschien dat het daarom [omdat een deel van die modules defect is] allebei niet (meer) werkt.
|
Ach zo..maar keb wel nog IE op mn pc staan..all1 werkt dat niemeer..zogauw als k erop klik geeft ie een fout aan..en mot k op niet verzenden duwen :confused:
Maar dat heb k al n week ofzo..en toen werkte MSN wel nog gewoon...All1 sinds gisteravond zegt MSN opeens: kan niet worden aangemeld want er zijn problemen met je internet verbinding..Maar opera loopt wel gewoon..Dus er is wel een of andere verbinding..haha Snappie? :) |
Citaat:
Nee, daarbij hebben we een groot MSN MESSENGER topic, waar dit prima in past ik zou zeggen formatteer je PC 'ns |
Citaat:
|
tip: als je windows net hebt ge-instaleerd, zet er dan ff je office stuff op en maak er dan een "Norton Ghost image"van.
als je die dan ff op cd zet (en een kopie van norton ghost image creator.. dan ken je altijd als je weer uns ge-formateerd moet worden gewoon weer verder op een ge-instaleerd systeem (en duurt veel minder lang :) heb je ook al die windows updates enzo ge-instaleerd; scheelt je veel tijd :) |
Nou allemaal bedankt..
maar keb t zelf ff opgelost:D...toch gelukt.. en k had er nix aan om t op dat msn topic te zette want dan kreeg k toch nooit antwoord.. trouwens --> michael..jou had k t ook wel ff via msn kunne vrage als die toen zou werken:D k wist nie dat jij hier ook rond hing;):P |
Citaat:
En die rden van "dan krijg ik toch geen antwoord" is belachelijk natuurlijk, ik loop naar de bank, pak me revolver en bedreig de bediende, "ja, het is sneller".... do'h |
Als je toch alleen maar de zeuren hebt wat zit je hier dan te zoeken man :confused:
Ga toch gvd in de zandbak spele :mad: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |