![]() |
Aprésski Hits!
hey mensen, binnenkort weer het grooste Europese Apres Ski Feest van Europa in de Statenhallen Den Haag. Om in de stemming zoek ik alvast wat toffe apres ski nummers . Suggesties aub?!! mag van alles zijn van heel oud tot nieuw :D
------------------ had al een paar leuke gevonden: SVR Manner - Partysturmer Feest DJ Maarten - Hamelen / Wat n Lekkere Kont DJ Maurice - Heb Je Even Voor Mij Starkoo - Anne Gebroeders Ko - Tringeling/Toeter Op... Bad Brothers - Los Geht Es / Leef Als Een Zigeuner Bombi - Oh Mandy Het Feestteam - Feestfestival |
Lawine Boys - 7 dagen lang (wat zullen we drinken)
Rogier en Co - Ik Ben Wel Gek (maar niet op jou) Partyboozer - Biertje / Do Re Mi Move It - Shout Toeter Op Mn Waterscoooooooooterrrrrrrrrrr toet toet :rolleyes: naja zo ken ik nog wel ff doorgaan! ;) |
apres ski is very uncool
|
Citaat:
check ook de nieuwe single 'rumble train' en kijk eens op berkmusic.nl :bloos: |
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Ski hut stinkt
Infected abortion - skihut holocaust, enter the piskut mailen en bestellen die shit! |
Citaat:
|
en hee, ik ben gewoon van alle markten thuis ;)
|
mensen die gast vraagt gewoon suggesties geen gezever aan zijn adres ! als die muziek je genre niet is reageer dan niet hé !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe, streepje moet andersom, en dan nog is het ktumzuiek.
|
Niemand interesse in de skihut holocaust cd?
|
hehe, ik ga zondag met m'n band wel ff een nummer maken over het skihut volk :D
|
De meest offtopic en afbrekende posts zijn verwijderd en zullen verwijderd worden. Ok, dat je het kutmuziek vindt, maar laat de mensen die er wel interesse in hebben gewoon kunnen antwoorden.
(niet dat ik zelf verwacht dat er veel fatsoenlijke reacties komen, MAAR ze moeten wel de kans krijgen :D) TS: In cdwinkels staan vaak van die oude goedkope verzamel après-ski-cds, zul je vast je lol mee opkunnen. ARS-productions heeft er iig een. |
Citaat:
is dat toeval? nee, lijkt me ook niet. |
Citaat:
|
Joop Buikloop - k heb nu even geen tijd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |