![]() |
Wat lustte je vroeger absoluut niet en nu wel?
De omgekeerde versie dus..
Er zijn namelijk bij mij veel meer dingen die ik vroeger niet lustte en tegenwoordig wel. Voorbeelden: - slagroom (al vind ik het nu nog steeds niet heerlijk, maar een beetje is okay) - spinazie |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond het een leuk idee, maar was benieuwd naar de andere kant: dus wat mensen nu wel lusten en vroeger niet - maar als het te overbodig is dan moet hij maar dicht - |
Bloemkool
Koffie Bier Champignons Spaghetti |
Ui, paprika, thee, lasagne, spaghetti met saus.. op meer dingen kan ik even niet komen.
|
Veel groenten, ik hield niet van groenten vroeger.
En koffie. |
Citaat:
neej zeker niet overbodig! het is juist een goed idee, ik wou het ook doen maar ik vond dat als ik het deed het een beetje succesformula uitmelken was (yeah right) ;) maakt niet uit |
thee en nu ben ik er zo een beetje verslaafd aan....
|
spinazie :)
|
heel veel sauzen!
En roomijs! En pizza Dit vind ik nu echt heerlijk :D Wat zitten sommige mensen toch raar in elkaar :) |
Boerenkool
Chocola :confused: (is nu bijna een verslaving) rijst bier paprika chips |
Slagroom
Kaas Pizza |
spaghettiesaus
|
Wijn. :bloos:
Bepaalde groenten. Aardappels. (echt lekker vind ik het niet... Maar echt een hekel eraan heb ik ook niet meer.) Zure snoepjes. |
champignons lust ik tegenwoordig een beetje (als ze niet te overduidelijk aanwezig zijn :p) en spruitjes heb ik soms gewoon echt zin in
en dat lustte ik vroeger allebei ECHT niet |
wortels:o
|
Tuinbonen (Nog steeds niet favoriet)
Peren (Vind ik nu heerlijk) Mmh, meer kan ik zo gauw niet bedenken... |
Rijst, vis en karnemelk :o
|
Chocola, vond ik 'vroeger' niets en nu ben ik er bijna aan verslaafd :o. Verder champignons, radijsjes, macaroni. :)
|
Bijna alle soorten vis, nu lust ik alleen zalm niet meer. En ik lustte ook geen zeevruchten, die ik nog steeds liever niet eet maar als ik ze voorgezet krijg werk ik het wel naar binnen. En wijn, lustte ik ook niet, nu drink het nog steeds niet maar ik lúst het op zich wel.
|
Witlof!
|
Vis, maar de rest is hetzelfde gebleven, heb een hekel aan panneNkoeken, poffertjes en pizza, had ik vroeger ookal dus ik moest altijd apart eten bij kinderfeestjes
|
champignons.. nou eigenlijk luste ik ze wel.. niet.. en nu weer wel..
|
Witlof met ham en kaassaus :D
|
thee, snap niet hoe k dat ooit niet heb gelust O.O en wijn vond k ook niet zo lekker..tis nog steeds niet mn favoriet maar tis toch wel lekker.
|
- witloof
- broccoli - bloemkool - spruitjes |
Melk, ik kon het echt niet drinken.
Totdat ik een keer een onwijze kater had en iemand me zei dat het hielp. En vanaf toen vond ik 't lekker :) |
sperzieboontjes en thee
|
asperges, champignons
|
witlof
asperges Oke t is nog steeds niet heerlijk, maar met aardappeltjes en een lekker sausje erbij is t goed te eten. |
pasta's vond ik vroeger echt niet te eten en nu vind ik het heel erg lekker.
|
Pizza en Shoarma en nu is het (y)
|
Vroeger lustte ik vis totaal niet, maar tegenwoordig begin ik het steeds lekkerder te vinden.
|
spinazie
|
tofu
|
Een boel groenten. Bijvoorbeeld champion, bloemkool, brocolli...
|
alles! Heb een complete metamorfose ondergaan op dat gebied. Vroeger lustte ik alleen spaghetti en pannenkoeken (nou ja... en snoep, natuurlijk :p), en nu zo'n beetje alles.
|
Uien...
|
witlof
spruitjes rode kool rode bieten |
paprika,
uien spruitjes lasagne |
Mijn moeder had broccolitaart gemaakt toen ik 10 ofzo was, en ik heb de hele avond boven de wc gezeten... (n)
Toen heb ik het tien jaar niet gegeten ofzo...afkicken....langzaam aan weer opbouwen....en nu is het mijn lievelingsgroente :D |
Melk
|
Slagroom.
|
Champignons...nu ist een verslaving
|
Macaroni. als heel klein kind zijnde gooide ik t er al uit. maar nu lust ik het dan toch.
|
Een geroosterde boterham met duo penotti.:confused:
|
sperziebonen (ging vroeger echt over men nek bij die dingen nu eet ik ze wel)
kaas augurk pizza gevulde koeken bonbons loempia kaassoufle enzzz |
Jus d'orange
Mosselen |
zuurkool
olijfen motzarella |
biertjes
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |