![]() |
gele knokels
owkeej, gekke vraag mss maar heeft iem hier last van gele knokels, of toch dat de huid rond de gewrichtjes van je vinger geel zien? Soms krijg ik de opm 'verf jij je knokels geel!?' omdat ze zo, ja geel zien :) Mijn zus zei dat ze dacht dat dit iets met calcium te maken had, sommige denken aan geelzucht (wat ik denk ik niet heb), ... weet iemand waar dit aan kan liggen??:)
|
Hmm toen ik het las dacht ik ook aan geelzucht, maar als je zelf zegt van niet dan zal het wel niet, ehm, misschien is er iets mis met de bloedtoevoer ter plaatse? Ga anders even langs de dokter die weet veel meer dan alle forummers bij elkaar.
|
Zijn ze altijd geel of alleen als je zeg maar een vuist maakt? Als dat laatste zo is kan het misschien door je huidskleur komen.
Ow ja en is het iets van de laatste tijd of heb je het altijd al gehad is ook zoiets wat je je kunt afvragen. |
Trek de huid onder je ogen eens omlaag, en kijk dan naar de kleur van je oogwit.
Is dat ook geler dan normaal? Zoja: geelzucht. Dat zie je op je oogwit namelijk het snelst/best. Anders weet ik het niet. Heb je het altijd al gehad? Want sommige mensen zijn nu eenmaal geler dan andere :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |