![]() |
Smartshop
Hallo allemaal
Ik vroeg me af wat je allemaal bij de Smartshop kon krijgen? Alleen 'hulpmiddelen' bij de drugs, of ook de drugs zelf? |
De drugs zelf, én idd bepaalde 'hulpmiddelen' :)
Verder vind je hier wel wat er in de meeste smartshops verkocht wordt |
kijk hoe de shop waar je wat wil kopen heet en misschien hebben ze wel een internet site of ehm loop een keer binnen en vraag wat raak, dat is heus niet vreemd ofzo :)
|
Salvia, Paddo's, Kava Kava, 4-her, 4-him, green-energie, space-energie, Z3, LSA, pure ephedra, kruiden 'joints', Z3 en nog meer herbals e.d. Verder kun je er voeding voor je wietplanten halen, pijpjes en doe-het-zelf harddrugs testen et cetera...... :D
|
en hoe oud moet je wettelijk zijn?
|
18
|
Citaat:
|
Niet als je een waterpijp koopt, dan is men lief en behulpzaam.
|
Citaat:
(Op zaterdagavond komt een 14jarige ook niet legaal een kroeg in, ondanks dat ie maybe enkel ranja had willen nuttigen...) for your information; ontopic |
Citaat:
gelukkig werkt het in arnhem anders.... daar vind de dude van de shop je cool als je 5 proties paddo's komt kopen. En wenst hij je een prettige avond ;) leeftijd boeit niets |
Citaat:
|
bij magic moments krijg je bij 4 proties de 5e geloof ik gratis
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ze in smartshops nie echt moeilijk doen over leeftijd, vanaf mn zestiende regelmatig paddos enzo gehaald bij verschillende smartshops (in amsterdam) en nooit gezeik gehad met leeftijd, en ik zie er over t algemeen niet ouder uit dan ik ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |