![]() |
luistertoets 6vwo 2004?
Heeft iemand hem al gehad? Waarover en wast moeilijk?
|
misschien handig als je er bij zegt welk vak? :confused:
|
Kijk hier eens.
|
Als het Frans is, ja. Maar niet als toets, als oefening :|
|
ik heb ze allemaal al gehad
maar volgens mij hebben al mijn leraren er een eigen versie van gemaakt ofzo.. dus dan zal ik wel niet de officiele hebben gehad.. het voor alle vakken gelukkig wel voldoendes gehaald |
Citaat:
|
)Heb ik een vraagje; mijn mijn luistertoetsen worden er regelmatig signalen gebruikt om antwoorden door te geven. Bijv. (ivm verschillende versies);
Is het langste antwoord correct dan zit de voorzegger aan je voorhoofd. Is het middellangste antwoord correct dan zittie aan je neus en Is het kortste antwoord correct dan zittie aan je kin De voorzegger is in dit geval een Amerikaanse jongen uit mijn klas. Ik heb hierdoor wel eens een 9 gehaald (ik zie nu het nut van oefenen in hoor... ;) Zou dit ook mogelijk zijn op je schoolexamen? |
Natuurlijk is frauderen ook mogelijk bij je schoolexamen..
Bij ons werd er in 'de pauze' gewoon gepraat over de antwoorden (de surveillant was nogal doof ;)) Maar je moet het maar willen.. Ik heb mooi op eigen kracht een 8,5 gehaald :D |
Citaat:
Als haar leraren er zelf een versie van gemaakt hebben zullen dat wel allerlei oude toetsen zijn geweest, zonder kijken, zodat ze ook de nomering van dit jaar niet kunnen gebruiken. |
Ik heb waarschijnlijk rond de 8 voor Frans ;)
Sorry, moest even opscheppen. |
die zijn allemaal toch al geweest?
vond eerste gedeelte van engels vrij lastig op zich. en frans en duits heb ik niet. |
Citaat:
Ik had trouwens drie fout met Engels en 9 met frans, was ik best wel blij mee.. |
Uhm.. dit is toch landelijk zo geregeld dat iedereen dezelfde toets krijgt? :confused:
Tis sinds dit jaar dat 1e helft met cd is.. en 2e helft met video. En de normering is pas in week 8 bekend. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dat hadden wij ook.. echt waardeloos; er ging iets mis met de videobanden, en dus moesten wij als enige klas 38 minuten wachten voordat we die stomme videoband hadden.. daar gaat je pauze dan :p had ehm 5 fout geloofik, was niet echt bijzonder indrukwekkend |
wij hebben hem pas in week 9. Luistertoets van engels en duits! Gewoon in de toetsweek.
|
Citaat:
Ik had wel wat meer fout.. :( Ben een twijfelgeval bij alle talen. |
Wij hebben ook CITO-toets voor engels gehad, onderwerpen: Salvation Army (audio) en de vikingen (video). Bij ons op school was het best wel knudde gemaakt.... waarschijnlijk wordt bij ons de normering 24 fout een 6, maar als het landelijk heel slecht gemaakt wordt dan wordt de normering soepeler. Dus iedereen die nog moet; vul alles maar verkeerd in :P
Ik het btw 28 punten.... dus 7 fout. |
Ik heb de CITO-luistertoets voor Engels en Frans gemaakt. Het eerste deel van Engels moet bij ons worden overgemaakt vanwege het slechte geluid (n) We krijgen morgen de uitslag... :(
|
Citaat:
Ik had trouwens precies hetzelfde. Ik snapte er alleen helemaal niks van. Het probleem bij mij is dat mijn woordenschat niet zo breed is, en ik dus veel woordjes in de antwoorden zelf niet begrijp. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |