![]() |
differentieren oefenen.
Aangezien ik binnenkort een toets over de quotientregel/productregel/kettingregel etc. ..etc.. heb, maar ik veel te vaak dingen vergeet door slordigheid vroeg ik mij af of er nog ergens sites waren met differentieerbare formules (met antwoord) van enig niveau. Om een beetje routine op te bouwen aangezien het wiskundeboek ver onder toetsniveau zit.
|
Heb je hier iets aan?
http://www.havovwo.nl/vwo/vwb/vwbpadi.htm Examenopgaven over differentiëren van het VWO. Je kan zelf wel verder zoeken op de website als je wat anders wil, er zijn in elk geval heel veel examenopgaven te vinden. Maar als je zelf al denkt dat je probleem is dat je te slordig bent, zou je dan niet beter een aantal opgaven uit je boek nog een keer maken maar deze dan systematisch aanpakken? |
|
examenbundel kopen kan ook handig zijn ;)
|
Citaat:
Iig bedankt voor de tips. Maar die site van T.amerongen zegt dat het proefwerkopgaven zijn... Ik wou dat de opgaven bij ons op het pw zo eenvoudig waren.. :eek: |
mot je een paar functies hebben uit mijn tentamen hebben dan :p
|
Citaat:
|
ik heb ze gestuurd naar je emailadres
|
hehe :D Ik heb hem niet, dat emailadres in mijn profiel is namelijk alleen voor de aanmaak van mijn profiel geweest geloof ik.
Ik wist niet eens dat het daar stond. Maar nu blijkt dat ik al een account op mijn huidige mailadres had staan dus... Ik geef je het mailadres zowel ff: daanspikker@hotmail.com |
Sorry Sdekivit, maar ik kom er niet uit. Ik zal het over een tijdje weer proberen wanneer we wel bij dit hoofdstuk zijn aanbeland :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |