![]() |
voorjaarsvakantie...
Ga je in de voorjaarsvakantie op vakantie?
Zoja: Waarheen? HOe? |
jaah!
whoejjj... ik ga naar spanje! met het vliegtuig... |
Nee.
|
Nee :( maar ga in meivakantie wel naar amerika :cool: :D (y)
|
Jaah!!! Net geboekt.
NAar: Cyprus 8 dagen, vertrek op vrijdag 27 februari (ik ben twee dagen eerder vrij van school :D) samen met m'n ouders en zusjes !! heb helemaal zin in.. alleen dat vliegen :S |
Citaat:
info please.. |
Citaat:
|
Ik heb geen voorjaarsvakantie :)
|
Wintersport
Les Gets (frankrijk) met auto trouwens de voorjaars vakantie en de meivakantie zijn echt twee verschillende dingen aangezien de voorjaarsvakantie over ongeveer drie weken is en de meivakantie duidelijk niet (die is namelijk in mei) *heeft de wereld geschokt met dit schokkende feit* |
Ik heb geen voorjaarsvakantie, maar ik ga dan wel een paar daagjes naar Londen. Gewoon een kwestie van een paar colleges overslaan :o.
|
Citaat:
Ik heb geen vakantie, mijn eerst volgende vakantie is volgens mij alweer de zomervakantie:o Maar ik ga wel 10 dagen naar Oostenrijk op wintersport :D Heb er echt superveel zin in:) |
Ik ga niet weg geloof ik.
|
Ik blijf thuis, als het goed is. :)
|
ja, skiën in Oostenrijk:). Heeeel veel zin in. Paar dagen weg kan ik wel gebruiken.
|
Ja, ga naar Egypte op vakantie met het vliegtuig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf thuis.
|
Citaat:
Neem nou maar van mij aan dat het 2 verschillende vakanties zijn en dat de voorjaarsvakantie hetzelfde is als de krokusvakantie, dat noemt men al jaaaaaaaaaaaaaaaren zo, dus waarom moeilijk doen....... |
Citaat:
|
Citaat:
crocusvakantie/carnavalsvakantie en voorjaars-/meivakantie en in die voorjaarsvakantie ga ik naar Rhodos :cool: |
Natuurlijk niet, wie wil er carnaval nou missen?? :p :cool:
|
Nee, wilde wel weer op wintersport, maar we gaan volgend jaar waarschijnlijk weer :o Heb ook eigenlijk te veel andere dingen te doen :|
|
Hull (in Engeland), maar één dagje helaas. 's avonds/'s nachts met de boot heen, een dag in Hull en 's avonds weer terug :)
|
Ik ga 26-29 feb. naar Polen :) Met de auto, 8 uurtjes rijden.
|
Ga elk mogelijke vakantie naar frankrijk, ouders willen heel frankrijk in 2 weken zien (n)
|
Citaat:
|
ik ga naar Spanje, naar Salou:D
Met de bus lekker in een 4 sterren hotel :D hopelijk is het een beetje lekker weer :S |
Ik ben net 2 uur terug uit Oostenrijk. Niet helemaal voorjaarsvakantie dus, maar 't scheelt maar een paar weken ;)
Was erg gaaf :cool: |
jaaaa we gaan naar frankrijk (tingnes ofzo) snowboarden :D
|
ik blijf thuis....
|
Ik ga naar Club Med op Sicilie!! Met mijn ouders broer en zus :)
|
barcelena
met et vliegtuig 4 dagen :D |
Berlijn
7 dagen :D |
Met t vliegtuig naar Barcelona voor 5 dagen yeah :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je je dat nog herrinneren kunt ...! En ik ga lekker een weekje snowboarden in Les 2 Alpes, met de bus, met m´n matties :) |
Ik ga naar Saalbach/Hinterglemm in Oostenrijk. Op kamp met school met de bus. En een paar vriendinnen natuurlijk, supergaaf!
|
Val Morel, Frankrijk, met de auto.
|
Ik heb geen voorjaarsvakantie :mad::((n)
|
Citaat:
ik ga dat dus ook doen, met het brc mee :) *ook al zit ik niet meer op die school :p ) van 27-2 tot 6-3, en ik heb er echt zin in |
waarschijnlijk engeland met de camper
|
Ik ga niet weg, maar mn ouders wel.. dus dat wordt wel leuk :D
|
Sharm El Sheikh, Egypte (Rode Zee! *heeft gemist).
Per vliegtuig. Met vader, vader z'n vriendin en m'n vriend. 8 dagen verblijf in 4 sterren hotel. vertrek 24 februari, terugkeer 2 maart. :D:D:D uiteraard, ben ik euforisch over dit feit :D |
nee, ga niet weg. moet leren voor tentamens/examens.
BAAL! |
Wat gaan er veel mensen weg!
Ik blijf thuis. |
Citaat:
|
dan ga ik naar mn papa in Emmen. Hoe? met de auto :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |