![]() |
Grafische Rekenmachine... TI 83+
Need some fucking help. Ik ben pas na 2 jaar echt gaan kijken wat mijn rekenmachine kan.
Behoorlijk veel... Maar nu zit ik mijn een fucking K*T probleem. Ik heb vandaag nog een programma gedownload van de main site, een spelletje genaamd Agent 007 ofzo. Ik wou het gewoon checken. Maar steeds als ik mijn "grafieken-functie" gebruik krijg ik dat dom spelletje in m'n beeld, GEK WORD IK ERVAN. PROBLEEM ECHTER IS DAT IK HET NIET VAN MIJN GR KAN GOOIEN Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hemelsnaam dat K*NKER SPEL VAN MIJN GR GOOIEN, alvast bedankt. Het kan zijn dat er al milioenen topic als deze bestaan... Had geen tijd om te zoeken. (n) (sry voor mijn taalgebruik en CAPS, maar ben nu echt pisst op dat spel...) |
Waarom clear je 'm niet gewoon in z'n geheel?
|
leer zelf proggen op dat kut ding, kan je een heleboel probleempjes verhelpen :D
|
draw-> ClrDraw
:rolleyes: |
spelletje eraf -->
[MEM] optie [2] (Mem Mgmt/Del...) optie [1] All naar de naam van het spel gaan met je cursor. en dan [DEL] en dan optie [2] (yes) en taddaa het niet zo prettige spel is verwijderd |
Citaat:
optie [7] daarna met cursor 2 keer naar rechts (dus naar ALL) [enter] (op 'all memory') daarna optie [2] Reset |
of verwijder de baterijen als je rekenmachine aan staat. helpt ook :D
|
Citaat:
|
als je daar al pissed van wordt, wens ik je veel succes met de rest van je leven.
|
Citaat:
Ik had een WI-toets die dag, wel kut als je steeds zeven strepen in "grafiekenscherm" hebt. Het is me gelukt, dat van die batterijen veranderen en het resetten werkt niet, had het al geprobeerd. Maar het deleten van die programma's is me wel gelukt! |
hooray.
'Veel succes met mijn leven, I have a wonderful life so stfu' beetje iq < 80 opmerking, vind je dat zelf ook niet? |
en deze aardige knul pleuren we in de categorie:
Irritante opgefockte ventjes... verdient ook een plekje in de wereldberoemde categorie: Scheldende irritante opgefockte ventjes... |
:p
|
Citaat:
neem nou mn ma (n) :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |