![]() |
runkapop
is er nog nieuws over dit forum festival of is het ondertussen weer een dood idee?
en gaat pleurez nog spelen? |
wij willen nog steeds wel spelen :p
|
wij ook (y)
|
ja wie zaten er ook alweer in de organisatie?!
|
Wat is dat voor iets dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Tis allemaal Roel zn schuld.
|
en die van SounD
;) |
Bas wou weer een nieuwe poging doen tot organiseren. Hee misschien moet je SounD weer bij vragen, dan komt het helemaal goed.
|
mijn kapper heet henk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in ieder geval vorig jaar vond je dat wel oke |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha SounD wat een figuur.......
en zoals eerder gezegd willen wij ook wel spelen, ik betwijfel alleen of jullie dat willen |
Citaat:
|
Citaat:
Verder weet ik van niets 0:] |
Ik wil wel 1 of andere onbetekenisvolle post vervullen, DJ-en of WC juffrouw ofzo. Of MC.
Dat lijkt me wel dope eigenlijk, mag dat? |
Het lijkt me superleuk als dit er echt komt :cool: (y)
|
als jullie het organiseren, koop ik vast een kaartje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet wel een zaaltje, maar daar past met moeite 80 man in :D Maar het bier is er maar 1 euro!
Lijkt me wel een interessant idee. Alleen, zoiets moet dan ook weer haalbaar in t midden van t land georganiseerd worden enzo. |
Citaat:
|
dat mail adres is dat er nog steeds?
en waar zijn we opgehouden? ik weet nog dat ik sound van jullie moest vertellen dat hij op moest rotten hahaha het is zijn schuld. |
*zucht*
dan niet. |
ik kom als krummeltje komt
|
ik kom niet want ik doe mee aan de dryathon
|
Lijkt me niet dat dat mail adres nog bestaat, zoiets verloopt na 1,5 maand he. ;)
|
ik wil wel spele :P
denk ik en ja, als er hulp nodig is bij het organiseren, kan ik wel helpen, als men dat wil :P heb ervaring :D |
Citaat:
denk trouwens dat er best wel animo voor is kwa bezoekers, niet? en dan vraag je gewoon een mooi entree prijsje en daar kunnen ze mooi de bandjes een beetje van betalen en zeker genoeg te drinken geven |
Nou staat er nog een vrijwilliger op voor de organisatie?
|
hmm ja tijd niks meer van gehoord.. ik heb echt een hele tijd met een runkapop avatar rondgelopen omdat er werd gezegd dat het nu ECHT ging gebeuren en niet alleen bij plannen zou blijven...
hmm :| anyway wij willen natuurlijk nog steeds spelen :) |
nou sjonge, opzich moet het toch niet zo moeilijk zijn als er bands zijn die graag en gratis willen spelen. het zijn er al 4:
pharmacon paco's band the sheninangans (fuckin moeilijke naam ja) novastrike (datmoetgewoonvanmij) maar uit de vorige editie kan ik me nog herinneren at bandjes vinden nog het makkelijkst was. Het grote probleem was dat we een zaaltje zouden moeten huren en dat het geld daarvoor (entreegeld) pas op de dag zelf echt kan worden ontvangen.. en dan moet je maar afwachten of er genoeg mensen komen enzo en als dat niet zo is zou de organisatie het resterende geld neer moeten leggen en dat zagen we niet zo zitten.. maar misschien hebben we iets over het hoofd gezien? |
Ik heb momenteel geen band maar ik wil wel presenteren :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar maar maar
mag ik ook spelen? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
of anders in de bunker in eindhoven? dat kun je huren voor een bepaald bedrag inclusief barmensen, en boven een aantal mensen is het gratis, entree kun je geloof ik zelf vragen enzo
|
Citaat:
|
ik denk dat er hier in de buurt wel een zaal te regelen is maar dat is voor de meesten wel erg ver.
enne is de Goudvishal anders niet wat? misschien dat ddeftones daar wat kan regelen? |
Citaat:
|
http://www.hetstudentencafe.nl/zaal.php hier staat het allemaal op als het goed is
|
Citaat:
De feestgever dient aan de AOR een vergoeding voor de barkeepers, dj en mogelijk klussers (inzet naar oordeel van het AOR bestuur) te betalen a Є 7,-- per persoon per uur. Indien een omzetgrens van Є 1300,-- behaald wordt geeft de AOR een korting ter hoogte van de loonvergoeding van de barkeepers. dus voor ons zou het zijn huur is 70 euro, en een man of 6? dat 6 uur werkt? personeel dus kosten daarvan zijn 250 = 320 euro's moet je denk ik rekenen dat je kwijt bent aan die zaal. Waarschijnlijk is de omzet wel 200+ en krijg je 70 terug maar dat weet je niet van te voren dus zou ik niet vanuit gaan.. |
ik heb even met roel gebrainstormt en kwamen tot deze conclusies:
we gaan uit van rond de 6/7 bands een prijs van rond de 7/8 euro dat alleen s.com leden + aanhang mogen komen een datum op vrijdag/zaterdag in begin mei leuk zou zijn |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |