![]() |
met hem uit?
ik heb afgelopen weekend een gozer ontmoet. Hij bracht me naar huis, aangezien ik geen vervoer terug had en ik voelde me wel relax! vond het wel chill van hem!
vervolgens smst hij me heel vaak, mailt me, ect.ect. Ik ben er in het begin heel leuk op in gegaan, omdat ik het leuk vond en hem ook wel interessant vond. Nu ik er verder over nadenk word het nooit wat en doe ik het alleen maar om de jongen waarop ik nu verliefd ben te vergeten. zijn smsjes worden steeds 'closer' en aanstaande zaterdag gaan we samen uit... ik zie er wel een beetje tegen op. Gewoon vrienden vind ik chill, aar echt een 'date'.... brrr.. so what to do? gaan of niet gaan? |
Vertellen dat je niets met hem wilt en hem laten beslissen of hij alsnog wil gaan, 'als vrienden'.
|
Hem inderdaad vertellen hoe je erover denkt, dat je het allemaal wat te snel vind gaan zo. Zo weet hij hoe jij erover denkt en kan hij er rekening mee houden en niet te hard van stapel lopen zaterdag.
|
Waarom ben je er uberhaupt verder op ingegaan als je toch wist dat het niks ging worden? :confused: Maarja, om nou gelijk weer die date af te zeggen is ook alweer zoiets he. Ik zou gewoon met hem uitgaan en gewoon uitleggen dat je eigenlijk niets meer wilt dan gewoon vrienden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt gewoon laten merken dat het niet meer dan vriendschappelijk is van jou uit. |
Hmm, ik zou als ik jou was gewoon uitgaan met die jongen en kijken hoe het bevalt. Je kunt hem voor de zekerheid van te voren vertellen dat je het wel gewoon op vriendschappelijke basis wilt doen, zodat hij niet vreselijk teleurgesteld is achteraf.
|
Je moet het hem van tevoren zeggen dat je niets met hem wilt en dit uit vriendschap doet. Daar heeft hij recht op.
|
Citaat:
Verder; je hart volgen. Succes :) |
Citaat:
Uit het verhaal maak ik op dat ze die jongen pas 1x gezien heeft, hem verder afgelopen weekend pas heeft ontmoet.. ik vind het wat naïef (van hem) om vervolgens meteen te denken (na wat SMS- en mailcontact) dat het iets kan worden. En nu kun je hem wel weer gaan lopen sparen door van tevoren aan te geven dat het niks kan worden, maar dr is maar 1 manier waarop hij dr een wijze les uit kan slaan voor in de toekomst .... ..... en dat is door het (hem) gewoon te (later) ervaren :) Succes! Danny |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |