Citaat:
Maar vertel eens wat meer over je pws dan want ik ben nu wel erg benieuwd.
|
Het originele idee was dat ik de invloed van het cabaret op de samenleving zou onderzoeken. Ik wilde dat in de zomervakantie gaan doen, maar het kwam er niet van. Toen kreeg ik het idee idee om zelf een stuk te schrijven en op te voeren. Ik heb het overlegd met mijn beglijdster en die was heel erg enthousiast.
Ik heb toen het hele stuk geschreven. Ik heb vaak leuke opmerkingen, maar ik durfde niet een stuk te schrijven puur om mensen aan het lachen te maken. Het zou nml mijn eerste keer zijn, en ik was bang dat ik mensen niet goed aan zou voelen waardoor het zou floppen.
Dus ik heb een show geschreven die mij zou raken (op sommige punten althans) en met dingen die ik leuk zou vinden.
Toen heb ik een regisseur gezocht, en die vond het script heel goed, we zijn ermee aan de slag gegaan, en toen heb ik de voorstelling voor heel atheneum 6 van mijn school, een aantal leraren, vrienden en wat familie opgevoerd. EN het was echt heel vet, iedereen was enthousiast.
Vandaag zijn we begonnen met de montage van de voorstelling en het ziet er best professioneel uit (al zeg ik het zelf).
Als je nog meer wil weten..
|